Lapsilukunne? Joko se on täysi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja G
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaksi. On täysin täysi. ei vaan jaksa enempää, vaikka haluaisinkin enemmän kuin kaksi. Ei minusta enempään kuitenkaan olisi. lasten saanti kun ei ole itsestäänselvyys meillä, niin ei jaksa sitä rumbaa enää, ja vaikka se sujuisi helpostikin niin on se pikkulapsiaika aika rankkaa, joskus tahtoo no nukkuakin.

Näitä tuntuu olevan päivästä toiseen. Vastataan taas.

Lapsiluku on täynnä. 1poika ja 2tyttöä. Sterilisaatio tehtiin mulle kolmannen jälkeen. Järki sanoo ettei enempää, näihin riittää rahat ja rahkeet ja autoonkaan ei enempää mahdu.
Miehen kanssa molemmat kolmilapsisesta perheestä.

yksi maha-asukki... kaks lasta ois tavotteena... ei sitä enempää tarvii... ehtii huomioimaan molemmat lapset... eikä tää maailma tarvii enempää ihmisiä niin ihan terpeeks kun kaks ihmistä tekee kaks uutta ihmistä...

Mulla yht.3 eli 1 tyttö ja 2 poikaa.Miehelläni nuo 2 poikaa.
Lapsiluku on todellakin täynnä,johan tuo sterilisaatiokin tehtiin viime viikon keskiviikkona,että eipä noita paljoa tehtäisikään enää.
Minulle siksi sterilisaatio,että miehen mahdollisuuksia tehdä lapsia en poista jos vaikka kuolla kupsahdan tästä (sen verran ikää vähemmän hänellä ettei ihan mahdoton ajatus ole)

3 lasta ja kaikki tyttöjä. Miehen mielestä lapsilukumme on mukamas täynnä, mutta mun mielestä se ei sitä vielä ole. Mä haluan vielä 1-2 vauvaa lisää muutamien vuosien kuluttua :D

2-vuotias tyttö ja poika tulollaan viimeisellä kolmanneksella. Tämä saattaa olla tässä, tai sitten ei. Joka tapauksessa pidempi tauko on tulossa, haluan saada opinnot päätökseen ja työt alulleen. Sitten voidaan ihmetellä, että vieläkö kiinnostaisi kolmas. 4 on ehdoton maksimi.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Lapsiluku on todellakin täynnä,johan tuo sterilisaatiokin tehtiin viime viikon keskiviikkona,että eipä noita paljoa tehtäisikään enää.
Minulle siksi sterilisaatio,että miehen mahdollisuuksia tehdä lapsia en poista jos vaikka kuolla kupsahdan tästä (sen verran ikää vähemmän hänellä ettei ihan mahdoton ajatus ole)

Saanko kysyä minkä ikäisiä sitten olette?

Alkuperäinen kirjoittaja G:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Saanko kysyä minkä ikäisiä sitten olette?

Minä 41v ja mies 30v

Yhteistyössä