Lapsilukunne ja minkä takia juuri se?

• Viestiketjun aloittaja Wiiwi80
  • Ensimmäinen viesti
lapsia 2. tyttö ja poika. niin pitkään kun muistan olen halunnut vain 2 lasta, tytön ja pojan. ne sain ja se riittää. eikä olis ollut niin väliä olisiko tullut poika ja poika tai tyttö ja tyttö mut 2 vaan kuitenkin :heart:

IhanaValo
2 on meilläkin, ja tähän mahtaa jäädä. Ainakin tarkoitus olis..
Mahtuvat sopivasti autoon, ei oo tunkua ja kämppä on kans vielä sopiva.
Kuitenkin vilinää ja vilskettä saa nääkin jo aikaan.

2 tyttö ja poika,eikä enempää tulossa, seuraa toisilleen ja itellä paremmat puitteet antaa lapsille mitä ne haluaa ja käyttää erinlaisissa tapahtumissa ettei tarvii miettiä repeekö perä jos veis 6 kakrua lintsille :)

Neljättä odotellaan syntyväksi syksyllä :)
Silloin joskus teininä en osannut edes kuvitella perustavani perhettä,
kunnes sitten yllättäen sainkin esikoiseni 16 vuotiaana. Seuraava lapsi siunaantuikin jo sitten seuraavana vuonna.

Kun tapasin uuden kumppanini niin oli selvää että kumpikin lapsia tahtoi, hänellä oli itsellään ennestään jo 3 lasta. Nyt siis odotan toista meidän yhteistä lasta.

Sukulaisilta on tullut vihjailuja että jomman kumman pitäisi piuhat poikkasta kun lapsia on jo riittävästi, mutta se ei tule olemaan meillä vaihtoehtona, itse meinaan olen vielä niin nuori (23v) että en voi sanoa että en enää yhtään lasta tahdo.

Äidillä on 4 lasta ja biologisen isän puolelta mulla on 5 sisarpuolta, ettei mitenkään pieniä perheitä sielläkään.

5 lasta ja kuudes tulossa,ja sit on meidän lapsiluku siinä.olen lapsesta asti puhunut että haluan kuusi lasta ja nyt olen ne jo melkein saanut,joten tässä syy ja vielä on käynyt niin hyvä säkä että kolme tyttöä ja 2 poikaa tällä hetkellä ja maha-asukki poika joten kumpaakin on nyt tasan kolme sit syksyllä.

AnniHelena71harmaana
Miehellä 3 (lapsi edellisestä liitosta on jo 21v.), mulla 2. Riittää, ei olla enää nuoria, eikä haluta pistää asuntoa ja autoa vaihtoon kolmannen yhteisen takia tai vaihtoehtoisesti asua ahtaasti. Mitään sukulaistukiverkkoja ei myöskään ole joten oma jaksamisemmekin ratkaisee.

Yhteistyössä