Lapsilla 5v ja 3v tänään ihan ensimmäinen päiväkodin joulujuhla: Mitä kuuluu laittaa päälle? Entä kuuluuko viedä jotain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pilvi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pilvi"

Vieras
tädeille? Kuuluuko aikuisillakin olla juhlavaatteet päällä?

Onko lasten pukeutuminen enemmän tyyliä punainen silkkimekko pitseillä ja juhlakengät / suorat housut ja valkoinen paitapusero, rusetti kaulaan vai tyyliä esim. H&M:n samettinen punainen rimpsumekko ja trikoopusero / farkut ja kauluspaita?

pukeutumistyylejä on yhtä monta kuin perhettäkin. Mikä susta itsestä tuntuu oikealta? Mitä haluat opettaa lapsille?
Nuo sun vaihtoehdot on molemmat hyviä. Mun mielestä pääasia on se, että yllä on siistit, puhtaat vaatteet ja vaikkapa tonttulakki.

Hoitajille voi viedä halutessaan jotain. Usein viemiset kyllä ajoittuu viimeiseen hoitopäivään.. näin ainakin meillä. Toki kahvihuoneherkut kannattaa viedä hyvissä ajoin, ei viimeisenä päivänä.

Me on menty lähinnä farkut ja kauluspaita linjalla, jos olisi ollut suorat housut niin olisi ne voinut pukea mutta vartavasten en rupea ostamaan. Samoten tytöllä, pukee hienoimman mekon joka kotoonta löytyy. Itsellä ei ole ollut juhlavaatteita mutta kuitenkin jotain farkkuja siistimpää. Hoitajille ei ole pakko viedä mitään mutta saa viedä jos haluaa.

Meillä neiti varmasti haluuaa itse pukeutua mahd.hienosti.Itse laitan siistimmät ns arki vaatteet,mustat housut ja neulepaidan esim.
Tyttö koristeli isot sydänpiparit hoitajilleen ja laitettiin ne sellofaaniin nätisti pakattuna.

Juhlavaatteet lapsille ja aikuisille siistit arkivaatteet...
Esim esilen teki oikein pahaa kun kaikilla m uilla tytöillä ihanat prinsessamekot ja yksi tyttö isoveljensä vanhassa virttyneessä collegepuvussa. Vannon että jo 4v tyttö osasi toivoa päällensä myös prinsessaunelmaa..

Yhteistyössä