lapsilisät..

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
siis häh :eek: :eek: :eek: :eek: ette voi ol tosissanne?teil on joku salaliitto, yritätte ku**a mua linssii ;) :kieh: :LOL: oon pian 5 vuotta saanu lapsilisiä ja nyt vasta huomannu tällasen asian :LOL: :headwall:
Lapsilisän maksupäivät vuonna 2009
23.1. 26.2. 26.3. 24.4. 26.5. 26.6.
24.7. 26.8. 25.9. 23.10. 26.11. 23.12.

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/260302085034EH?openDocument

minä
tajusin just eetä yh:t suurperheelliset saa kamalan suman lapsilisiä. siksi mun kaveri kehuskelee niillä, ite oon aina aatellu että onhan menojakin...mutta kertyy kyllä 5lapselle yh korotuksineen mukava summa

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
tajusin just eetä yh:t suurperheelliset saa kamalan suman lapsilisiä. siksi mun kaveri kehuskelee niillä, ite oon aina aatellu että onhan menojakin...mutta kertyy kyllä 5lapselle yh korotuksineen mukava summa
Ennen ku tikahdut kateutees, niin kelaa, mikä ruokalasku on suurperheellisillä tai yh:lla, jolla on monta lasta :headwall:

erkki
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
ja suurperheellä ei sitten menoja oo, vai??

joo, siis minä olenkin aina ihmetellyt miksi kehuu
siis itsekin ymmärrän että luulisi isot menot olevan,mutta tämä tuttu yh tuntuu hyvin pärjäävän ja oikeasti kehunut minulle :(

Yhteistyössä