läpsiikö teillä vajaa 2-vuotiaat?

KullanMurutx4

Aktiivinen jäsen
27.05.2004
10 344
0
36
meillä tuo poijan pahanen on läpsiny jo pitemmän aikaa,silloin kun sitä kieltää tai se muuten suuttuu jostain.
ja välil sillä on iha käsi nyrkissä!! :o ei kai nuin pieni voi osata lyödä nyrkillä herraisä??
sanokaa meneekö tää ohi vai paheneeko tää vain? :/

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Jaa, samaa oon miettinyt, meillä myös samanlaista ja ikaa 2v. On jo kyllä alkanut vähenemään kiitettävää tahtia, että luulisin menevän ohi :D Myös tavarat lentää :whistle:

sama meillä :)
ja välillä se oikeesti juoksee seinään pahki tai lyö päätään seinään :o :whistle: :/

Onpas tutun kuuloista..Meidän tyttö 1v11kk on myös ruvennut lyömään/läpsimään.Aina kun joku asia harmittaa niin eiku lyödään lähinnä olevaa tai sitten heitetään tavaraa..tosi kivaa..Ja kielletty on.. Toivottavasti on ohimenevää.

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Onpas tutun kuuloista..Meidän tyttö 1v11kk on myös ruvennut lyömään/läpsimään.Aina kun joku asia harmittaa niin eiku lyödään lähinnä olevaa tai sitten heitetään tavaraa..tosi kivaa..Ja kielletty on.. Toivottavasti on ohimenevää.

huoh,helpottavaa kuulla et meidän jäpä ei oo ainut :D
välillä oikeesti tuntuu sille..

Niin mä muistelisin, että joskus joku sanoi..siis että, kaksivuotiaana lapsi ymmärtää paljon enemmän kuin osaa tuottaa ulos sanallisesti ja kun kukaan ei tajua mitä asiaa on, niin otetaan teot avuksi..
Mutta mäkin kaipaisin jotain vinkkejä, millä sais meilläkin sen nipistelyn lakkaamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Niin mä muistelisin, että joskus joku sanoi..siis että, kaksivuotiaana lapsi ymmärtää paljon enemmän kuin osaa tuottaa ulos sanallisesti ja kun kukaan ei tajua mitä asiaa on, niin otetaan teot avuksi..
Mutta mäkin kaipaisin jotain vinkkejä, millä sais meilläkin sen nipistelyn lakkaamaan...

aivan.
no alakas sit äkkii puhumann tuo poika :laugh:
muuta se kun ei sano muuta ku kää ja pää,kaikki on aina samaa :)

Läpsii. Suuttu jostain isolle veljelleen ja humautti oikein voimalla lävärin veljen naamaan :o Olen kyllä kieltänyt ja kiikuttanut jäähylle, mutta ei tuota vielä tulosta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
Läpsii. Suuttu jostain isolle veljelleen ja humautti oikein voimalla lävärin veljen naamaan :o Olen kyllä kieltänyt ja kiikuttanut jäähylle, mutta ei tuota vielä tulosta :kieh:

aivan.
meillää poika monesti läpsäyttää siskoaan kun poikaa kieltää :/