Lapsia ilman perinteistä parisuhdetta

Olen 36-vuotias mies pääkaupunkiseudulta. Haluaisin lapsen/lapsia ilman perinteistä parisuhdetta. Lapsihaavetta kohdallani rajoittaa se, että olen homoseksuaali, mikä ei välttämättä vetoa perheidyllistä haaveileviin naisiin perinteisillä kontaktipalstoilla. Haluaisin kuitenkin vanhemmaksi, sillä pidän kovasti lapsista ja minulla olisi heille paljon annettavaa. Halusin myös aktiivista isän roolia. Halusin myös oppia tuntemaan lapseni äidin ja toivoisin välillemme lämmintä ja toimivaa ystävyyttä. En kuitenkaan halua rajoittaa esimerkiksi seurusteluasi. Itse en elä parisuhteessa, enkä välttämättä sellaista kaipaakaan. Oma elämäni on hyvää ja taloudellisesti asiani ovat mallillaan. Toimin vakituisessa virassa opettajana.

Tapio
 
Viimeksi muokattu:
No, juuri tuollaista miestä olen etsinytkin.. Tällä hetkellä vaan taitaa vielä mennä keväälle ennen kuin on aika yrittää. Itselläni elämä vielä hiukan sekaisin opiskelujen kanssa ja mietin uskallanko heittäytyä yksinhuoltajaksi. Toisaalta, jos mies haluaisi osallistua lapsen elämään, olisihan se minullekin helpotus!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä