Lapsi yökylässä - iltapalaksi herkkuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihanvideo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihanvideo

Vieras
Vein äsken lapseni eskakaverinsa luokse yökylään. Lapseni on ollut tuolla yökylässä 3 kertaa aiemmin. Ja jos oikein arvaan, niin TAAS on iltapalaksi jotain herkkuja! Viimeksikin oli ollut karjalanpiirakkaa ja sitten keksejä, sipsejä ja karkkia. Ja juomaksi mehua. En vielä sanonut asiasta mitään, mutta ensi kerralla aion sanoa. Meillä ainakin iltapala on terveellinen.

no ei kai nillääkään joka ilta tuollaista iltapalaa ole.Haluavat vaan ilahduttaaonko tuo nyt niin vaarallista jos lapsesi silloin tällöin kyläillessään saa herkkuja?

Käänsin asian aloituksessa toisoin päin. Oikeasti noin ajattelee lapseni kaverin äiti... meillä siis iltapala on yleensä kohtuuterveellinen, mutta osataan joskus herkutellakin. Yökyläilyillat ovat sitten erikoisiltoja, jolloin lapset saavat herkutella. Leivon pannukakkua tai ostan jotain pientä kivaa erityistä.

Lapseni kaverin äiti kehtasi tulla nurisemaan asiasta minulle. Lapsensa on siis ollut meillä 4 kertaa yökylässä ja yösija kyllä kelpaa, mutta iltapala ei äidille.

[QUOTE="aapee";27154164]Käänsin asian aloituksessa toisoin päin. Oikeasti noin ajattelee lapseni kaverin äiti... meillä siis iltapala on yleensä kohtuuterveellinen, mutta osataan joskus herkutellakin. Yökyläilyillat ovat sitten erikoisiltoja, jolloin lapset saavat herkutella. Leivon pannukakkua tai ostan jotain pientä kivaa erityistä.

Lapseni kaverin äiti kehtasi tulla nurisemaan asiasta minulle. Lapsensa on siis ollut meillä 4 kertaa yökylässä ja yösija kyllä kelpaa, mutta iltapala ei äidille.[/QUOTE]

Fiksu veto ;), koska näinhän palstaretoriikka toimii, aloituksesta riippuu, mitä mieltä asiasta ollaan, pääasia, että vängätään vastaan :D

Mä kans ajattelisin, että se ois lapselle spesiaalia kun saa kaverin yökylään ja siksi halutaan myös tarjota herkkuja jotta ois oikein extra mukavaa sitten.
Mitäpä tuo haittaa jos muutamana iltana saa herkkuja.

Toivottavasti tää on trolli. Lapsi saa "hoitopaikan" yön yli ja ongelma on se että siellä tarjotaan herkkuja?

Oikeesti, hanki elämä. Jos minä saisin lapseni yön yli hoitoon jollekin niin kiljuisin riemusta ja itse ostaisin sinne hoitopaikkaan ne keksit ja karkit ja limpparit.

• Tykkää
Reactions: Kumipuu
Juu, ovela veto oli ;) Miten usein tämä kaveri on ollut yökylässä/ missä ajassa nämä 4 kertaa ovat olleet? Entä onko aina viikonloppuna vai viikollakin? Ymmärrän hyvin ton, että annetaan jotain herkumpaa iltapalaa. Toisaalta taas sekään ei ole mikään välttämättömyys. Nuo karkit vois hyvin jättää viikolla pois ja viikonloppunakin ehkä mieluummin päivällä kuin illalla karkkia. Meidän muksu käy sen verran harvoin kavereilla yökylässä, että varmaan sanoin Wau! tollasesta iltapalasta. Mutta jos tota olis joka viikko saattais alkaa olla liikaa.

[QUOTE="vieras";27154397]Juu, ovela veto oli ;) Miten usein tämä kaveri on ollut yökylässä/ missä ajassa nämä 4 kertaa ovat olleet? Entä onko aina viikonloppuna vai viikollakin? Ymmärrän hyvin ton, että annetaan jotain herkumpaa iltapalaa. Toisaalta taas sekään ei ole mikään välttämättömyys. Nuo karkit vois hyvin jättää viikolla pois ja viikonloppunakin ehkä mieluummin päivällä kuin illalla karkkia. Meidän muksu käy sen verran harvoin kavereilla yökylässä, että varmaan sanoin Wau! tollasesta iltapalasta. Mutta jos tota olis joka viikko saattais alkaa olla liikaa.[/QUOTE]

Lapsen kaveri on ollut sen 4 kertaa yökylässä n. 3kk aikana. Ja on yleensä pe-la tai la-su -yönä. Eikä karkkeja nyt sentäs joka kerta ole ollut :) Mutta huvitti vaan äitinsä kommentointi. Silti aina jaksaa lasta hakiessa kertoa, kuinka kerrankin saattoi rentoutua illalla ilman lasta.

Yhteistyössä