lapsi vesirokossa, mutta ei kuumetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jooh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jooh"

Vieras
eikä vointi muutenkaan kipeän oloinen.
näppyjä vähän ja kutisevat vain tosi vähän.
voiko lapsi ulkoilla, vai pitääkö hänet pitää sisällä?
siis ulkoilla omalla pihalla esim, kavereiden kanssa jotka jo rokon sairastaneet?

Voi ulkoilla, jos ei ole kuumetta. Minun lapsellani oli satoja näppylöitä, mutta ei kuumetta missään vaiheessa. Oli tosi pirteä ja kyllä ulkoiltiin ihan normaalisti.

[QUOTE="vieras";28070993]Kyllä mä ulkoilin vesirokkoisen lapsen kanssa. Pysyttiin ihan vaan omassa pihassa, ettei muita tartutettu.[/QUOTE]

Samoin. Pakko oli, lapsi olis muuten hyppinyt seinille...eikä me mitään riehuttu ulkona, otettiin kuitenkin aika rauhallisesti.

[QUOTE="fifi";28071065]me käytiin kaupassakin :)[/QUOTE]

No tohon en olis lähteny vesikelloisen lapsen kanssa...

ulkoilu on jees jos yleiskunto antaa myöten eikä pelkoa et ainakaa tahallaan tartuttaa niille jotka ei sitä halua saada.

No tohon en olis lähteny vesikelloisen lapsen kanssa...

ulkoilu on jees jos yleiskunto antaa myöten eikä pelkoa et ainakaa tahallaan tartuttaa niille jotka ei sitä halua saada.

Kaikilla ei ole varaa tilata netin kautta ruokakassia oven taakse kun makkaralenkkikin maksaa tuplahinnan netissä. Kaikilla ei asu sukulasia naapurissa ja jos asuu ei ehkä halua ottaa lasta hoitoon, ja kaikilla ei ole varaa palkata kalliita MLL hoitajia.

[QUOTE="fifi";28071124]Kaikilla ei ole varaa tilata netin kautta ruokakassia oven taakse kun makkaralenkkikin maksaa tuplahinnan netissä. Kaikilla ei asu sukulasia naapurissa ja jos asuu ei ehkä halua ottaa lasta hoitoon, ja kaikilla ei ole varaa palkata kalliita MLL hoitajia.[/QUOTE]

no mä en tiedä olisko meillä täälä edes mahdollista netistä tilata ruokaa, ei meilläkään ole sukulaisia kun kaikki asuu satojen kilometrien päässä. Meillä sairastettiin vesirokko 5-vuotiaana.

No mut niin tai näin.

Yhteistyössä