lapsi vai mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
eli testi näytti plussaa, meillä 2 pientä lasta ja pillerit olen syönyt säännöllisesti. nyt kuitenkin siis taas raskaana, kesto kysymysmerkillä, menkat kun tulleet säännöllisesti.
mies ilmoitti että joko lapsi tai hän...mitä tekisit tilanteessani?!

Valitsisin lapsen.

Mies voi antaa saman uhkauksen koska tahansa uudestaankin (koira tai mies, auto tai mies, ihan mikä tahansa tai mies) eli en sen vuoksi kyllä lasta laittaisi pois.

Ja jos noin vähän rakastaa jo syntyneitä lapsiaan (ja sinua), että on heidän valmis jättämään yhden vahinkolapsen vuoksi, niin antaa mennä sitten vaan menojaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
no minä ottasin lapsen, ja mun mies ainakin kyllä tietää sen kysymättäkin, vaikkei tulis tarvetta asiaan ottaa esille ikin :D

jatkan..
miehelle laittasin kyl lähtöpassit kysymyksestä josko en jostain syystä lasta pitäisi siltikään. mies ei sen arvoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Valitsisin lapsen.

Mies voi antaa saman uhkauksen koska tahansa uudestaankin (koira tai mies, auto tai mies, ihan mikä tahansa tai mies) eli en sen vuoksi kyllä lasta laittaisi pois.

Ja jos noin vähän rakastaa jo syntyneitä lapsiaan (ja sinua), että on heidän valmis jättämään yhden vahinkolapsen vuoksi, niin antaa mennä sitten vaan menojaan.

:wave: just näin

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Valitsisin lapsen.

Näin.

siis en haluaisi keskeytystä jos se mahdollista koska kuitenkin koen että meidän 2 lastamme ovat rakkaita, miksi pienempi sisarus ei olisi, ja ymmärrän toisaalta miestäkin kun meillä ollut rankkaa pienten lasten arkea...

ja kyllä- minustakin mies on törkeä. mutta sitten paketissa ovat myös nuo 2 lapsukaista joille olisi vaihtoehtona kokonainen perhe tai sitten jos niin ero ja taistelu tapaamisista...äh kun tämä on vaikeaa, maanantaina vasta ultraan jossa selviää kesto, voihan olla ettei tarttee edes arpoa:(

Mä oon näemmä erilainen, mutta perhe, eli mies ja 2 lasta. Rakastan miestäni niin paljon, etten voisi miettiä elämää ilman häntä, yksin kolmen pienen kanssa.

Yhteistyössä