K
keltanokka
Vieras
Lapsi on nyt ekaa kertaa kipeänä töihin paluuni jälkeen. En ole ehtinyt kysyä,että antaako työnantaja sairaslomaa/vapaata lapsen vuoksi vai pitääkö mennä lääkäriin ja hakea todistus sieltä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piis of keik:se selviää samalla, kun soitat töihin ja ilmoitat olevasi sairaana
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja piis of keik:se selviää samalla, kun soitat töihin ja ilmoitat olevasi sairaana
Lukutaidon puutettako? :xmas: Ap ei ole sairas vaan hänen lapsensa.
Mut tosiaan töistä sun pitää se kysyä. Eri työpaikoilla on erilaisia käytäntöjä. Joissain riittää oma ilmoitus, jotkut vaativat lääkärintodistulksen, johonkin riittää sairaanhoitajan todistus.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ei saa palkkaa jos ei ole lääkärintodistusta. sen saa neuvolasta tai terkkarilta.
Sama kuin olisit itse kipeä. saikku todistus saatava.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ei saa palkkaa jos ei ole lääkärintodistusta. sen saa neuvolasta tai terkkarilta.
Ei tää koske joka työpaikkaa. Ainakin meidän töissä saa olla omalla ilmoituksella 3 päivää pois jos on kipeenä.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ei saa palkkaa jos ei ole lääkärintodistusta. sen saa neuvolasta tai terkkarilta.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Sairaan hoitajan ja lääkärin todistus saman arvoinen. sairaanhoitaja kirjoittaa max.3pvä. sen jälkeen ei saa lisää kuin lääkärissä käymällä!!
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ei saa palkkaa jos ei ole lääkärintodistusta. sen saa neuvolasta tai terkkarilta.
Ei tää koske joka työpaikkaa. Ainakin meidän töissä saa olla omalla ilmoituksella 3 päivää pois jos on kipeenä.