Lapsi sai luvan lyödä kiusaajaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen äiti

Vieras
Lasta kiusataan koulussa. Kotiin on tullut verinaarmuilla, aivotärähdyksen saaneena ja mustelmilla. Pahasta mielestä puhumattakaan. Koulusta ollaan yhteydessä vanhempiin ja koulussa myös jutellaan kiusaajan kanssa. Tuloksetta. Mikään ei näytä auttavan:( Viimeisenä oljenkortena annettiin lapselle lupa vetää turpiin, niin että tukka pöllyää. Toivottavasti saa kimpustaan kiusaajan.
Itse olen niin raivoa ja inhoa täynnä tuota kiusaajaa ja vanhempiaan kohtaan! Kiusaajan vanhemmat vaan levitteleevät käsiään ja sanoo, että pojat on poikia ja temmeltäessä sattuu.. Tyyliin" mitäs teidän poika on niin kömpelö, että täräyttää päänsä, kun heidän poika leikissä vain hieman töytäisee." Tai sitten lempeällä äänellä sanoovat "xxx, ei saa lyödä. Pyydäppä anteeksi". Siinä se rangaistus kiusaajalle oli.. Vittu, että korpeaa!!!!

Ainoa tapa jolla mä aikoinani pääsin kiusaamiskierteestä oli juurikin se että lopunviimein päästin 7 luokan alussa kiusaajani turpaan..

Tuossa vaan äkkiä käy niin et kiusatusta tulee kiusaaja kun pääsee niskan päälle..

Entä jos se ei saa vedettyä kiusaajaa turpaan, vaan käykin toisinpäin?

Miksi ette menisi lapsen vanhempina puolustamaan lasta? Älä laita lasta tilanteeseen, jossa hän ei fyysisesti ehkä pärjääkään. Lyö itse sitä pentua.

Yhteistyössä