Lapsi sai alkunsa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos ajatellaan, että on pariskunta ja nainen haluaa vauvaa perhseenn entisten lasten lisäksi, mies ei. Tästä keskustellaan ja riidelläänkin joskus. Nainen päättää jättää salaa ehkäisyn pois ja tulee raskaaksi. Hän uskottelee miehelle ensin pillereiden pettäneen, mutta kertoo lopulta totuuden. Mies on hyvin pettynyt ja vihainen. Myöhemmin asiaa mietitttyään mies antaa anteeksi, vaimo ymmärtää tehneensä ison vääryyden. Pariskunta päättää pysyä yhdessä ja mies alkaa nauttia vauvan odotuksesta, itseasiassa odottaakin kovasti vauvaa. Mutta nainen on epäileväinen ja uskoo asian vielä kääntyvän häntä itseään vastaan, jossain vaiheessa. Mitä pariskunnan tulisi tehdä? Voiko nainen saada koskaan anteeksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mutta onko tuollaiselle teolle anteeksiantoa? Voiko sen jälkeen elää normaalia elämää?

Oliko tuo mukamas kovinkaan paha teko? Siis siitähän seurasi hyvää: lapsi. Ketään ei tapettu, ei raiskattu, ei hypitty vieraissa....
Ja mies antoi jo anteeksi, eli asiaa ei ole syytä enää vatvoa.

Mieheltään sai jo anteeksi, mutta itseltään tuskin koskaan... Joten eläköön nyt siten itsensä ja asian kanssa ja olkoon onnellinen vauvasta ja rakastavasta miehestä.

Onhan toi aika suuri luottamuksen rikkominen. Varmaan mies lasta rakastaa eikä siis sitä tule katumaan, mutta entä se luottamuspuoli. Vaikea sanoa. Itse tuskin voisin asiaa unohtaa vaan jatkuva epäilys seuraisi mukana, että mitäköhän se taas keksii. Mutta minä olen tosi huono antamaan anteeksi... vaikka tuossa tapauksessa teosta seuraa jotain tosi arvokastakin.

Yhteistyössä