Mukavaa huomata, että tällä palstalla tappelun saa edelleen aikaiseksi mistä vaan.
Miksei äidit voisi mitenkään ajatella niin, että toiset tekevät toisella tavalla ja toiset toisella. Ei se oma tapa välttämättä kuitenkaan ole se AINOA oikea. Vaikka se siltä itsestä tuntuukin.
Minä kuulun siihen "huonot äidit"-vähemmistöön.
Eli minulla on 3 kuinen tyttövauva kotona ja minun 3-vuotias esikoispoikani on päiväkodissa. Eikä edes osapäiväisesti.
Kyllä minä olen sitä mieltä, että hän nauttii ollessaan siellä, koska siellä on saman ikäisiä kavereita, siellä on virikkeitä ym. ym.
Jos minä tai vauva on kipeänä niin siitä huolimatta isoveli pääsee pihalle leikkimään Päiväkodissa. Siellä askarrellaan, ym.ym, mikä kehittää lasta.
En mä henkilökohtaisesti ainakaan jaksa joka päivä alkaa pojan kanssa jotain väsäämään.
Miksi sitten olen tehnyt lapsia? Jos haluan ne hoitoon?
Siinäpä vasta kysymys. Ehkä mä en sitten rakastakkaan niitä, ehkä tein ne vaan siksi, että saan ylityöllisettettyä päiväkotihenkilökuntaa.
Sitähän jokainen TÄYDELLINEN äiti voi nyt miettiä pikku päässään.
Ja kyllä, aion viedä myös nuoremman lapsen hoitoon vuoden ikäisenä.
En tokikaan aio itse jäädä kotiin makaamaan. Mutta kuitenkaan en jää lapsen kanssa 3-vuotiaaseen asti kotiin. Niin kuin täydelliset äidit tekevät.
Ottakaa nyt huomioon, että ihmisiä on niin erilaisia, eikä lapset siitä kärsi jos ne on päiväkodissa.