lapsi päiväksi hoitoon..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MargeSimpson

Vieras
minkä ikäisiä lapsia ootte vieneet hoitoon ja mihin paikkkoihin? ja kuinka lapset ovat hoidossa pärjänneet? meidän poika1v3kk menee ens kuussa perhepäivähoitoon kun mä aloitan opiskelun ja mieskin on töissä.jännittää! uskon kuitenkin että poika sopeutuu ihan hyvin hoitopaikkaansa mutta miten sitten illat kotona... mahtaako olla pelkkää kiukuttelua! kertokaa omia kokemuksianne! :\|

hyvin se menee!oma 3v tyttö lähti kans hoitoo viikko sit ja jännitti minuu ihan kamalasti!tytöl menny hyvin...mut tuppaa kotona kiukuttelee ja riehuu....kai säästää kiukkuenergiat kotio...mut hyvä että ei hoidos sit kiukuttele :) ....vieläki kyl minuu jännittää vaik saatii tosi hyvä perhepäivähoitopaikka...ja tyttö viihtyy

Meidän nuorimies oli 2v2kk kun alotti reilu vuosi sitten hoidossa. Pääsi perhepäivähoitajalle ja sai onneksi jatkaa pphoidossa vaikka asuinkuntakin on tässä välillä muuttunut. Hyvin on mennyt alusta asti, tietysti illalla aluksi oli sitä kiukuttelua, mutta kelle lapsi kiukuttelee jollei omalle äidilleen. Vielä nytkin joskus on känkkäränkkä iltoja, mut pääasiassa on hyvällä tuulella. On ollut turvallista jättää lapsi pphoitajalle kun on tiennyt ettei lapsimäärä ole liian suuri ja hoitajalta riittää huomiota kaikille.

Heissan

Kuinka olet tullut hankkineesi lapsen kun sinulla on jo kiire opiskelemaan. Eikös olisi ensin kannattanut opiskella ja sitten vasta lapsia, tai sitten toisen vanhemmista jäävän kotiin...
Eipä olisi minulla, tullut mieleenkään viedä lasta hoitoon tuon ikäisenä.
Jokainen tietty tekee ratkaisunsa itse, mutta...
Kotiäitinä, itse yli 10v. Lapsia kolme...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2005 klo 16:22 rippis kirjoitti:
Heissan

Kuinka olet tullut hankkineesi lapsen kun sinulla on jo kiire opiskelemaan. Eikös olisi ensin kannattanut opiskella ja sitten vasta lapsia, tai sitten toisen vanhemmista jäävän kotiin...
Eipä olisi minulla, tullut mieleenkään viedä lasta hoitoon tuon ikäisenä.
Jokainen tietty tekee ratkaisunsa itse, mutta...

voi hyvä luoja :\| kaikilla ei ole mahdollisuutta olla kotona koko 3vuotta!!! joko taluodellisesti tai sitten ei ns.pää kestä. tuohan on hyvä idea että opiskelemaan lähtee:D

ja ap:lle eiköhän hoitoon meno ala hyvin.meillä on sama edessä elokuun alussa kun palaan töihin kun lapset menevät myöskin perhepäivähoitoon (lapset on 2,9v ja 1,4v)

ja minä olen ihan täysi kotona oloa. riittän aivan mahtavasti melkein 3vuotta koton oloa. tunnen itseni varmasti paremmaksi äidiksi ku pääsen ihmisten ilmoille ja muitakin aikuisia tapaamaa päivittäin. odotan innolla töihin paluuta :D :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2005 klo 16:22 rippis kirjoitti:

Kehtaat vielä kehuskella sillä, että olette olleet yli vuosikymmenen miehen/yhteiskunnan elätteinä!!! Mene nyt hyvä nainen töihin, jos vielä pääset.

Ja vastaus alkuperäiselle kysyjälle: tuttavien lapset ovat menneet yleensä vuoden vanhoina hoitoon ja ihan hyvin tuntuvat pärjänneen. Äitinsä ovat yleensä töihintulosta piristyneet.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 14:31 MargeSimpson kirjoitti:
minkä ikäisiä lapsia ootte vieneet hoitoon ja mihin paikkkoihin? ja kuinka lapset ovat hoidossa pärjänneet? meidän poika1v3kk menee ens kuussa perhepäivähoitoon kun mä aloitan opiskelun ja mieskin on töissä.jännittää! uskon kuitenkin että poika sopeutuu ihan hyvin hoitopaikkaansa mutta miten sitten illat kotona... mahtaako olla pelkkää kiukuttelua! kertokaa omia kokemuksianne! :\|

Tytär meni vuoden vanhana hoitoon pph:lle ja poika 11,5kk.Hyvin meni tyttären kanssa ja hyvin menee pojan kanssa.
Molemmat ovat tykänneet.
Kumpikaan ei ole kiukutellut iltaisin kotiin tullessa sen enempää kuin silloin kun olivat vain kotona.

Yhteistyössä