Lapsi näkee enneunia :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuli pyöreänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huuli pyöreänä

Vieras
Toi mun 11v on nähnyt 2 enneunta ja mä olen huuli pyöreenä mut kun en usko tommosiin. Elikkäs likka näki unta että serkkunsa äiti kuoli pois ja pian sen jälkeen kuoli naapurintäti :o
Sitten näki unta että kyseinen serkkunsa kuolee ja sitten kuoli bestiksen isoisä :o :o

Henkilöt on toki eri mutta minusta enneunia kun sattui niin samoihin aikoihin, aikaeroa parhaimmilaan 1 vko. Ei ole nähnyt ennen muita unia kuolemasta. Onko nää teistä enneunia?
Pliis vastauksia, että nää mun kylmät väreet lakkaisi kulkemasta :)

Sun laps näkee enneunia. Onko hällä ollu semmosia unia joissaa joku hyvästelee? Mun lapsi puhuu unissaan hällä on semmoisia hyvästiunia ei itse muista sellaisia nähneensä . mummin sinä yönä kuoltua pikku tyttö sanoi unissaan että hyvästi mummi me nähään sitten taivaassa... Aamulla saatiin tietää että mummi kuoli lapselle ei kerrottu että näki sellaista unta kun kuitenkin vasta 5v...

Eihän nuo kolemantapaukset liity mitenkään niihin unessa oleisiin henkilöihin. Eri asia jos olisi ihan oikeasti nähnyt unessa jonkun tietyn henkilön kuolevan ja juuri hän myös OLISI sitten kuollut yllättäin. Tietenkin unia näkrvä (tai siis muistava) näkee unia eri elämän aihepiireistä, ja sitten sattumalta (kas kummaa) elämässä tapahtuu juuri näitä asioita jonkun ajan sisällä unen näkemisestä. Ei siihen liity mitään mystistä.

Eihän nuo kolemantapaukset liity mitenkään niihin unessa oleisiin henkilöihin. Eri asia jos olisi ihan oikeasti nähnyt unessa jonkun tietyn henkilön kuolevan ja juuri hän myös OLISI sitten kuollut yllättäin. Tietenkin unia näkrvä (tai siis muistava) näkee unia eri elämän aihepiireistä, ja sitten sattumalta (kas kummaa) elämässä tapahtuu juuri näitä asioita jonkun ajan sisällä unen näkemisestä. Ei siihen liity mitään mystistä.

No joo voi olla pelkkää mun jossittelua :) Tuo kun ei kaikkia unia muista myöskään, n. 2 unta kuukaudessa. Tämä uni oli kans minusta paha: Lapselle ei ollu kerrottu että yksi tuttava kuoli alkoholiongelmaan vaan että vaan kuoli. Tyttö näki unta ja henkilö oli sillon jo kuollut. Unessa tämä henkilö vielä eli ja joi ja tyttö meni itkien kertomaan että jos et lopeta juomista menehdyt. Tää ei siis mikään enneuni mutta silti ...

Joo!! Mä näin kans unia lottovoitosta, niin arvaa, voitto tuli!! Ei kyllä mulle, mutta joku sen potin siis voitti, kun niin olin unessa nähnyt! Kerran sitten näin unta, että oli nälkä, niin aamulla..OLI NÄLKÄ!! Jotenkin nää unet vaan tarkentuu koko ajan.

Jos voisit antaa sun puhelinnumeron tms, niin otettais yhteyttä ja me voitais sun tytön kans perustaa sellanen selvänäkijä toimisto?? Ehkä saatais joku Tv-ohjelmakin?? Kiinnostaisko sua?

Mä oon samalla tavalla nähnyt unta. Unessa aina joku läheinen/tuttu kuollut, pari pvää sen jälkeen on kuollut mummu ja toisella kertaa koira... Enkä todellakaan usko mihinkään tollasiin. Toisen mummun kuolemasta mä en muista, joten en tiedä, oonko nähnyt unta. Muita ei sitten oo kuollut. Paitsi kissa, joka myös oli mulle tosi rakas, mutta siitä en tainnut nähdä unta.

[QUOTE="vieras";23355001]Joo!! Mä näin kans unia lottovoitosta, niin arvaa, voitto tuli!! Ei kyllä mulle, mutta joku sen potin siis voitti, kun niin olin unessa nähnyt! Kerran sitten näin unta, että oli nälkä, niin aamulla..OLI NÄLKÄ!! Jotenkin nää unet vaan tarkentuu koko ajan.

Jos voisit antaa sun puhelinnumeron tms, niin otettais yhteyttä ja me voitais sun tytön kans perustaa sellanen selvänäkijä toimisto?? Ehkä saatais joku Tv-ohjelmakin?? Kiinnostaisko sua?[/QUOTE]

Ei varmaan ap halua tällaisia vastauksia.

Mun serkku, joka on jo aikuinen, näkee ennenunia kuolemasta ja aina ne on toteutuneet. Tarkkaan näistä unista ei ole nähnyt kuka kuolee, mutta unessa on ollut kuolevan ihmisen läheisimmät. Joten aika tarkkaan on tähän asti pystytty päättelemään kuka on kyseessä.

Hei vaan kaikille!

Tämä viestiketjua osoittaa jälleen vanhan tosiasian siitä, että pikaisempia "tuomitsemaan" ovat ne, jotka eivät ymmärrä. Totuus on se, että elämässä tapahtuu erilaisia asioita, joita tieteellä tai järjellä ei pystytä selittämään. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö näitä asioita tapahtuisi.

Itselläni "etiäiset" kulkevat suvussa. Enneuni kertoo tulevan täysin niinkuin se tulee tapahtumaan ja koskee asianmukaisia ihmisiä juuri kyseisenä aikana. Oma tyttäreni ei nähnyt unta vaan itki isoisänsä kuolemaa ystävilleen. Tämä tapahtui siihen kellonaikaan, jolloin kuolema oli tapahtunut ja selvisi suruviestin tultua.

Tärkeintä on, että hyväksyy lapsen tunteet ja on valmis keskustelemaan asiasta, joka on aluksi pelottavaa. Pahinta on se, ettet usko lasta.

Nimim. yhtäkään lasta ei rakkaudella ja hyväksynnällä pilata

MÄ olen joskus nuorena nähnyt unta että mun kummisetä kuolee saunassa. Tosin meni monia vuosia ennenkuin näin kävi, tosin ei koullut siinä saunassa jossa näin hänen unessa kuolevan.

Mulla on joskus myös hyvin vahvasti ollut muuten etiäisiä. Nyt vanheminten ne ovat vähyntyneet tai sitten en vaan osaa enään tulkita niitä.

Yhteistyössä