Meillä vähän hitaamman puoleisesti kun pojalla on omat reumasakset ja kynissä kynänpaksunnokset että onnistuu, silti puuvärikynistä ei jaksa painaa niin paljon että saisi väriä paperiin ja saksien käyttökin vielä hankalaa. Mietin että onko poika siellä erityinen "rasite" koska tarvitsee varmaan näissä enemmän apua kuin muut. Luulen vaan että poika tarvitsisi opetella tuollaista ryhmässä toimimista..Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Äkkiä sen oppii =)
No ei varmasti ole rasite, elä tuollasia mieti =) Sinne vaan, kyllä ne lapsetkin toisiaan jeesaa jos ei tätit ehdi =)Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Meillä vähän hitaamman puoleisesti kun pojalla on omat reumasakset ja kynissä kynänpaksunnokset että onnistuu, silti puuvärikynistä ei jaksa painaa niin paljon että saisi väriä paperiin ja saksien käyttökin vielä hankalaa. Mietin että onko poika siellä erityinen "rasite" koska tarvitsee varmaan näissä enemmän apua kuin muut. Luulen vaan että poika tarvitsisi opetella tuollaista ryhmässä toimimista..Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Äkkiä sen oppii =)
Minä tuohon yläpuolelle jo kirjoitin omasta pojastani, lisään vielä että poika ei osaa puhua (noin kymmenkunta sanaa) ja on silti kovin tervetullut kerhoon, ikinä ei ole edes vihjailtu että olisi rasite.Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Meillä vähän hitaamman puoleisesti kun pojalla on omat reumasakset ja kynissä kynänpaksunnokset että onnistuu, silti puuvärikynistä ei jaksa painaa niin paljon että saisi väriä paperiin ja saksien käyttökin vielä hankalaa. Mietin että onko poika siellä erityinen "rasite" koska tarvitsee varmaan näissä enemmän apua kuin muut. Luulen vaan että poika tarvitsisi opetella tuollaista ryhmässä toimimista..Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Äkkiä sen oppii =)
Siis juu kyllä se osaa kynän käteen ottaa ja piirtääkkin mutta ongelma on siinä ettei saa voimaa siihen piirtämiseen sen verran että sais jotain jälkeä paperiin, nyt sai kynänpaksunnokset että jos se siitä lähtis sitten, niissäkin sitten kerhossa tarvii jeesiä kun paksunnoksia on kolme ja niitä pitää sitten aina vaihdella erivärisiin kyniinAlkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Juu kyllähän sitä kerhossa saksiakin jo 4 vuotiaalle annetaan. Nopeesti lapset oppii =)
Mutta siis kai teidän lapsi sentään värikyniä osaa "käyttää"
oih, ihana kuulla taidanpa sitten huomenna soitella kerhoon ja kysellä millonkas voidaan käydä tutustumassa Luulen että tuo on innoissaan, kaipaa jo niin kavereitaAlkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Minä tuohon yläpuolelle jo kirjoitin omasta pojastani, lisään vielä että poika ei osaa puhua (noin kymmenkunta sanaa) ja on silti kovin tervetullut kerhoon, ikinä ei ole edes vihjailtu että olisi rasite.Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Meillä vähän hitaamman puoleisesti kun pojalla on omat reumasakset ja kynissä kynänpaksunnokset että onnistuu, silti puuvärikynistä ei jaksa painaa niin paljon että saisi väriä paperiin ja saksien käyttökin vielä hankalaa. Mietin että onko poika siellä erityinen "rasite" koska tarvitsee varmaan näissä enemmän apua kuin muut. Luulen vaan että poika tarvitsisi opetella tuollaista ryhmässä toimimista..Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Äkkiä sen oppii =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Meillä vähän hitaamman puoleisesti kun pojalla on omat reumasakset ja kynissä kynänpaksunnokset että onnistuu, silti puuvärikynistä ei jaksa painaa niin paljon että saisi väriä paperiin ja saksien käyttökin vielä hankalaa. Mietin että onko poika siellä erityinen "rasite" koska tarvitsee varmaan näissä enemmän apua kuin muut. Luulen vaan että poika tarvitsisi opetella tuollaista ryhmässä toimimista..Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Äkkiä sen oppii =)