V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:Täällä myös 5v tyttö hyvin samanlainen. Ei jotenkaan osaa olla yhtään omissa oloissaan. Leikit on sitä, että huutelee koko ajan mulle jotain, tai tulee tuomaan nukkea "hoitoon" mulle. Ottaa kontaktia ihan koko ajan. Piirtäessään tyttö selittää mulle koko ajan, mitä tekee. Jos en vastaa, kyselee yhä voimistuvalla äänellä.
Tyttö on herkkä loukkaantumaan / suuttumaan. Ottaa herkästi itseensä jos yhtään sanon ja käyttää tätä keinoa häikäilemättä hyväkseen. Tyttö haluaa koko ajan olla huomion keskipisteenä. Joko hyvällä tai sitten pahalla. Se on rasittavaa ja välillä jo vähän kiusallistakin jos ollaan kylässä tai meillä väkeä. Tyttö haluaa kaikkien katsovan, miten hän tanssii tai laulaa. Jos aikuiset juttelee keskenään niin tyttö tulee vaikka korvan juureen huutamaan, että saa huomion käännettyä itseensä.
Tätä on yritetty kitkeä vähemmälle. Tytölle on puhuttu ja selitetty. Huomion jakamista on harjoiteltu. On jäähytetty, on otettu leluja jäähylle ja ties mitä. Mutta ei tunnu auttavan. Alkaa olla neuvot lopussa.
Kuulostaa juuri lapsityypilät, josta en pidä... Lellitty pilalle!