lapsi ja toiminta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipo

Vieras
Ootteko kaikki äidit vuoden ikäisen lapsenne kanssa ollut paljon jo, kauankin, esim. avoimessa päiväkodissa päivittäin tai joka viikko..?

mä vasta nyt reilu 11kk lapseni kanssa tänään kävin ekaa kertaa..ihan kiva oli nähdä muita äitejä ja lapsia.. mutta.. Oon tykännyt aamulla heräillä kotona rauhassa lapsen kanssa, syöty ja leikitty ja kotihommia tehty.. Kyllä täällä kotona on kiva ollut olla ja unet nukkuu helposti/helpohkosti sisällä..joskus ollaan käyty kahviloissa ja muuten toki kävelyillä.. Ja talvi kun on ollut niin ei sitä puistoihinkaan olla oikein lähdetty, tai siis ei lainkaan.. mutta..

oonko jotenkin hirveen matti myöähäinen kun lapsi täyttää kohta 1v ja nyt vasta kävin jossain avoimessa?

ollaan käyty muskarissa viime syksy ja uinnissa noin 5kk lähtien...

Älä huoli. Hyvin te vielä ehditte! Helpompaa ja mukavampaa on kerhoilla lapsen kanssa joka osaa jo seistä/kävellä.Mönkiväiset kun tuppaavat jäämään helposti jalkoihin. Ihanan huolehtivaiselta äidiltä kuulostat. Mukavia kerhopäiviä sinulle ja lapsellesi!

Näitten kahden viimeisimmän kanssa en ole käynyt ikinä missään avoimissa päiväkodeissa, perhekerhoissa tai muskareissa... Ei vaan oo mun juttu.
3v käy kyllä puistossa melkein päivittäin (ja oli ennen mun äitiyslomaa puoli vuotta pk:ssakin) mutta vauvan kanssa en jaksa kulkea missään kerhoissa yms.

Yhteistyössä