O
ongelma
Vieras
Onko jollakin muulla samanlaista eli kolmen vanha lapsi sanoo isälle, älä tule tänne ja mene pois, äiti on ainut joka kelpaa... jos olen paikalla lapsi takertuu minuun, välillä mietin onko vain valtapeliä lapsen taholta. Tuntuu kurjalta kun esim yöllä isä ei saa lohduttaa vaan aina äiti. Isä on ollut vauvasta asti hoidossa mukana joten kyse ei ole siitä.
Mitä tilanteelle voisi tehdä, pitäisikö pakottaa olemaan isän kanssa. Kun lapsi on kaksin isän kanssa ei ole pulmia. Tilanne aiheuttaa ongelmia esim aamulla jos olen väsynyt, en saa nukkua tms kun lapsi vaatii minut ja saa kauhean kiukkuraivarin jos isä tulee. Ja turhauttavaa tämä on isällekin. Välillä mietin onko normaalia...
Vinkkejä?
Mitä tilanteelle voisi tehdä, pitäisikö pakottaa olemaan isän kanssa. Kun lapsi on kaksin isän kanssa ei ole pulmia. Tilanne aiheuttaa ongelmia esim aamulla jos olen väsynyt, en saa nukkua tms kun lapsi vaatii minut ja saa kauhean kiukkuraivarin jos isä tulee. Ja turhauttavaa tämä on isällekin. Välillä mietin onko normaalia...
Vinkkejä?