Lapsi eka kertaa yökylässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenni87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jenni87

Aktiivinen jäsen
05.04.2005
5 405
0
36
Esikoinen on tänään ekaa kertaa yökylässä mummolla.
Ja vitsit mikä olo mulla on. :/ Ikävä! :'( Haluaisin sen pikkusen tänne kotiin höpöttään mun kaa... mutta niin päättäväisesti halus sinne jäädä. Äsken vielä soitin ja kysyin, että onko varma ettei halua tulla kotiin yöksi. Ei, haluaa nukkua mummon kanssa kuulemma. Äidille tekee tiukkaa. :/

Onko muilla ollut samanlaista eroahdistusta äidin puolelta?

minä en meinaa päästää millään tuota tyttöä hoitoon. heti ku pihasta pääsee lähtee pari metriä, niin haluan jo hypätä autosta pois ja hakee tytön takaisin kotia! en saa öisin unta jos tyttö ei ole kotona, joten turhaa sitä on hoitoon viedä koskaan että saisin levättyä. paremmin saan levättyä ku tyttö on kotona =)

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Esikoinen on tänään ekaa kertaa yökylässä mummolla.
Ja vitsit mikä olo mulla on. :/ Ikävä! :'( Haluaisin sen pikkusen tänne kotiin höpöttään mun kaa... mutta niin päättäväisesti halus sinne jäädä. Äsken vielä soitin ja kysyin, että onko varma ettei halua tulla kotiin yöksi. Ei, haluaa nukkua mummon kanssa kuulemma. Äidille tekee tiukkaa. :/

Onko muilla ollut samanlaista eroahdistusta äidin puolelta?

No ei ole - kun en anna lasta mummolle hoitoon :)! Hyi olkoon - miten voit antaa lapsesi mummolle yöksi? Lapsi nukkuu mummonsa kanssa - yäk! Pienen lapsen paikka on kuules kotona!

Yhteistyössä