lapsi ei pääse koskaa kaverilleen kylään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kikka

Vieras
kaveri käy meillä tosi usein mutta sinne ei koskaan ole kutsuttu ja tyttöni on usein kysynyt tytöltä koska voisi mennä kylään.tyttö sanoo aina että kun äiti lupaa.sitten kun tyttöni koulussa taas on kysynyt niin ei käy kun on menoja,remontteja,matkoja yms.mikähän on oikee syy?

Jos niillä on aina sekaista?

Siis mä olen muutamaan otteeseen kieltänyt lasten kavereiden tulot, jos meillä on ollut sotkuista. Jospa tällä sun lapses kaverilla on aina sotkuista?

No ei kai me täällä siihen osata vastata? Jos asia vaivaa, ota yhteys kaverin äitiin ja kysy häneltä, koska sopisi mennä sinne vuorostaan kylään. Jotkut ihmiset on sosiaalisesti arkoja, eikä halua kutsua ihmisiä kotiinsa.

no meillä tyttö käy usein kavereidensa luona mutta minä harvoin päästän meille tytön kavereita... syynä se et meillä pieni asunto ja täällä ei juuri mahdu leikkimään muualla kuin olohuoneessa, toinen syy on päivällä nuoremman päikkärit. Nyt kesäaikaan viihtyvät onneksi hyvin pihalla ja tuossa meidän isohkolla terassilla saa touhuta myös.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Jos niillä on aina sekaista?

Siis mä olen muutamaan otteeseen kieltänyt lasten kavereiden tulot, jos meillä on ollut sotkuista. Jospa tällä sun lapses kaverilla on aina sotkuista?
Tai sitten kaverin äiti on siisteysintoilija. Muistan omasta lapsuudestani kaverin, jolle ei koskaan päässyt kylään. Äitinsä puisteli matotkin joka aamu parvekkeelta ja jos kävi soittamassa ovikelloa, kaverin äiti pyyhki jollain desinfiointiaineella sen jälkeen ovikellon.

Yhteistyössä