K
kotiäiti
Vieras
Tiedättekö ketään kenellä ei olisi ollut lapsena koskaan kuumetta? Meidän kuopus kohta jo 2 vuotta ja ei ole koskaan ollut kuumetta. Helpolla ollaan päästy vaikka nuhaa onkin melkein aina.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:ja mitä jos ei sairasta normiflunssia alle kouluikäisenä ollenkaan? onko sitten koulussa koko ajan kipeä?
Alkuperäinen kirjoittaja noh:miten niin helpolla? minä olisin huolissani, että toimiiko lapsen immunivaste ollenkaan. ja joillekinhan tulee aina aälilämpöä, ei kuumetta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on kohta 3 v eikä koskaan ole ollu kuumetta. Ja vain kaksi kertaa pientä nuhaa, joka on menny ohi alle viikossa. Eli ei räkäkään koskaan valu. Hoidan lasta itse kotona eikä ole kovin paljoa muita lapsikontakteja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voi apua, mulle ei ole tullut mieleenikään että pitäisi mennä lääkäriin. Mistä huomaa alilämpöisyyden? Olen vaan pitänyt hyvänä asiana kun ei ole ollut kuumetta ja korvatulehduksia. Molemmat vanhemmat olemme myös tosi harvoin kipeänä. Itselläni on aina ollut hyvä vastustyskyky. Nyt huolestuttaa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on kohta 3 v eikä koskaan ole ollu kuumetta. Ja vain kaksi kertaa pientä nuhaa, joka on menny ohi alle viikossa. Eli ei räkäkään koskaan valu. Hoidan lasta itse kotona eikä ole kovin paljoa muita lapsikontakteja.
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Tiedättekö ketään kenellä ei olisi ollut lapsena koskaan kuumetta? Meidän kuopus kohta jo 2 vuotta ja ei ole koskaan ollut kuumetta. Helpolla ollaan päästy vaikka nuhaa onkin melkein aina.