Lapsi 1v3kk aloitti päiväkodin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ja mä kuolen.
Sydän on sirpaleina.
Mä en kestä.
Mun piti tarjota lapselleni paras mahdollinen alku elämälle vaikka yksinhuoltava olenkin.
Ja nyt mä lykkään sen päiväkotiin mennäkseni itse jatkamaan opintoja!
Miksikö ei voi odottaa että lapsi olisi vähän vanhempi, a) mä olen aika väsynyt siihen että koko ajan on vastuussa lapsesta yksin. ja b) ei ne opiskelut itekseen valmistu.

Kyllä se olo siitä paranee kun huomaat että ei se päiväkoti mikään paha paikka ole. onko lapsesi täysipäiväisesti hoidossa? onko mahdollista laittaa puolipäivähoitoon, meillä se oli ainakin hyvä ratkaisu. kuukaudessa on 12 hoitopäivää, meillä näin onnistuu kun ollaan molemmat vuorotöissä.

Noh noh noh... älähän nyt.
Et ole ainoa, joka noin toimii ja hyviä ja tasapainoisia ihmisiä kasvaa päiväkotilapsista.
Eikä äidin / äitiyden hyvyyttä / onnistumista mitata sillä hoitaako lapsensa kotona 18-vuotiaaksi vai ei.
Olet lapsellesi paras äiti <3

Alkuperäinen kirjoittaja Bindi:
Kyllä se olo siitä paranee kun huomaat että ei se päiväkoti mikään paha paikka ole. onko lapsesi täysipäiväisesti hoidossa? onko mahdollista laittaa puolipäivähoitoon, meillä se oli ainakin hyvä ratkaisu. kuukaudessa on 12 hoitopäivää, meillä näin onnistuu kun ollaan molemmat vuorotöissä.

Ei onnistu. Koulua viitenä päivänä viikossa. Lyhimmilläänkin hoitopäivän pituudeksi tulee 6 tuntia, pisimmillään 10 tuntia.

Ja joo mun VALINTAhan tämä on. Siksi tässä itseä piiskaankin.

Yhteistyössä