Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="miles, post: 28072173, member: 71611"]</p><p><strong>Pikkuperho</strong></p><p>Sain just la iltana vai olikohan eilen kans lääkäriltä reseptin tohon nenäsuihkeeseen nasonex. Nyt alkaa jo vähän tukkosuus helpottaa ja pystyy jopa hengittään nenän kautta. Sain myös puhdistavan suihkeen otettavaks ennen sitä nimeltään quixx </p><p></p><p><strong>Sekundamamma</strong></p><p>Oot jo ihanan pitkällä raskauden suhteen. Onko ne liikkeet jo kovinkin kivuliaita tossa vaiheessa? </p><p>Olipa sulla tukalat paikat, jospa ei nyt tulis mitään keuhkokuumetta tms</p><p></p><p><strong>TanZZZku</strong></p><p>Ei mullakaan alussa liikkeet tuntunu juuri miltään, nopea kupla tai "kutitus" eli jos on yksittäisiä niin ne tosiaan huomaa vasta jälkikäteen. Sillon vasta mäkin kunnolla tajusin et on liikkeitä kun niitä tuli sarjana. Mut kyllä sä kohta rupeet niitä tunteen kun vauva alkaa olla isompi ja vahvempi ja siten myös lpotkut vahvemmat.</p><p>Varasitko 4D ultran femedaan?</p><p></p><p><strong>Mörkötys</strong></p><p>Tsemppiä edelleen! </p><p></p><p><strong>Gabriela</strong></p><p>Mulla oli jotenkin itelläki poikaolo alussa ja sitä vaan vahvisti se että mulle kans sanottiin että kun ei ole finnejä ja näytän tosi hehkeältä ( vaikkei itestä tunnu siltä) että tulis poika sen perusteella. Myös se oli yksi peruste pojalle että söin alkuraskaudessa vain suolaista. Ite en nyt välttämättä usko noihin uskomuksiin, mutta kiva niitä oli kuulla. </p><p></p><p><strong>ON</strong></p><p>Tänään tajusin nyt sit vihdoin lääkäriltä kysyä, eli mulla on sikainfluenssa! </p><p>En voi uskoo, miks just nyt kun olen raskaana. En ole koskaan ennen tätä sairastanu, aivan karsee tauti ja pelottaa kun raskaana olevilla isompi riski saada jotain vakavampaakin tautia.</p><p>Mut siinä mielessä olen onnekas et tajusin heti ekana oirepäivänä lähtee lääkäriin ja siitä sitten ottivatkin jo osastolle. En vaan tosiaan arvannu et se just tää virus.</p><p>Eli 2 päivää kuume sahannut ees ja taas, eilen illalla nousi jopa 39,2 asti. Se kyllä laittoi huolestuun vauvasta ja rupesin itkeen, mut koittivat vakuuttaa et kaikki varmasti ok.</p><p>No tänään oli siis ultra ja kaikki hyvin ja kaveri liikkui sekä sydän sykki.</p><p>Nyt pitää vaan saada itteni kuntoon.</p><p>Tänään ei ole ollut enää kuumetta eikä sen pitäisi enää nousta kun olen saanu jotain lääkettä siihen. Samoin mulla oli joku arvo kohollaan ja antoivat antibioottia. Että kunnon lääkekuurilla tässä nyt sit ollaan. </p><p>Sairaalassa olen niin kauan kunnes kaikki verikokeen arvot ovat kohdillaan että saattaa mennä vielä pari päivää. Mutta jospa tää tästä..</p><p></p><p>Muoks. Kysyin vaikuttaako tämä vauvaan niin sanoivat että olen sen suhteen hyvillä viikoilla kun on keskiraskaus että ei pitäisi olla mitään hätää. Isommat riskit on sillon jos on raskaus alussa tai lopussa. Eli keskiraskaus kaikkein riskittömintä aikaa. No vähän helpotti toi tieto, mut kyllä silti vähän huolettaa.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="miles, post: 28072173, member: 71611"] [B]Pikkuperho[/B] Sain just la iltana vai olikohan eilen kans lääkäriltä reseptin tohon nenäsuihkeeseen nasonex. Nyt alkaa jo vähän tukkosuus helpottaa ja pystyy jopa hengittään nenän kautta. Sain myös puhdistavan suihkeen otettavaks ennen sitä nimeltään quixx [B]Sekundamamma[/B] Oot jo ihanan pitkällä raskauden suhteen. Onko ne liikkeet jo kovinkin kivuliaita tossa vaiheessa? Olipa sulla tukalat paikat, jospa ei nyt tulis mitään keuhkokuumetta tms [B]TanZZZku[/B] Ei mullakaan alussa liikkeet tuntunu juuri miltään, nopea kupla tai "kutitus" eli jos on yksittäisiä niin ne tosiaan huomaa vasta jälkikäteen. Sillon vasta mäkin kunnolla tajusin et on liikkeitä kun niitä tuli sarjana. Mut kyllä sä kohta rupeet niitä tunteen kun vauva alkaa olla isompi ja vahvempi ja siten myös lpotkut vahvemmat. Varasitko 4D ultran femedaan? [B]Mörkötys[/B] Tsemppiä edelleen! [B]Gabriela[/B] Mulla oli jotenkin itelläki poikaolo alussa ja sitä vaan vahvisti se että mulle kans sanottiin että kun ei ole finnejä ja näytän tosi hehkeältä ( vaikkei itestä tunnu siltä) että tulis poika sen perusteella. Myös se oli yksi peruste pojalle että söin alkuraskaudessa vain suolaista. Ite en nyt välttämättä usko noihin uskomuksiin, mutta kiva niitä oli kuulla. [B]ON[/B] Tänään tajusin nyt sit vihdoin lääkäriltä kysyä, eli mulla on sikainfluenssa! En voi uskoo, miks just nyt kun olen raskaana. En ole koskaan ennen tätä sairastanu, aivan karsee tauti ja pelottaa kun raskaana olevilla isompi riski saada jotain vakavampaakin tautia. Mut siinä mielessä olen onnekas et tajusin heti ekana oirepäivänä lähtee lääkäriin ja siitä sitten ottivatkin jo osastolle. En vaan tosiaan arvannu et se just tää virus. Eli 2 päivää kuume sahannut ees ja taas, eilen illalla nousi jopa 39,2 asti. Se kyllä laittoi huolestuun vauvasta ja rupesin itkeen, mut koittivat vakuuttaa et kaikki varmasti ok. No tänään oli siis ultra ja kaikki hyvin ja kaveri liikkui sekä sydän sykki. Nyt pitää vaan saada itteni kuntoon. Tänään ei ole ollut enää kuumetta eikä sen pitäisi enää nousta kun olen saanu jotain lääkettä siihen. Samoin mulla oli joku arvo kohollaan ja antoivat antibioottia. Että kunnon lääkekuurilla tässä nyt sit ollaan. Sairaalassa olen niin kauan kunnes kaikki verikokeen arvot ovat kohdillaan että saattaa mennä vielä pari päivää. Mutta jospa tää tästä.. Muoks. Kysyin vaikuttaako tämä vauvaan niin sanoivat että olen sen suhteen hyvillä viikoilla kun on keskiraskaus että ei pitäisi olla mitään hätää. Isommat riskit on sillon jos on raskaus alussa tai lopussa. Eli keskiraskaus kaikkein riskittömintä aikaa. No vähän helpotti toi tieto, mut kyllä silti vähän huolettaa. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa SANA?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
RKP = Rotuoppien ja Kallonmittausten Puolue
Tänään 01:21
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Tuleeko Stubd ja Vartiainen dildot otsaan teipattuina Linnanjuhliin pride-lippuja heilutellen
Tänään 01:07
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Peter Franzén täräyttää suorat sanat Suomesta: ”Ei välitetä paskaakaan”
Eilen 22:59
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Mihin kirkkoon aiot mennä huomenna?
Eilen 21:47
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Niukat menkat seksin jälkeen
Eilen 19:08
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Putlerin hyökkäys ballistisilla hypersoonisilla ohjuksilla länttä vastaan
Eilen 16:58
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Vain k/b jutut
Eilen 15:16
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Amerikkalaisyhtiö ehdottaa, että Suomesta tehtäisiin ydinjätteen loppusijoituspaikka. Posivasta maailman säteilevin paikka
Eilen 15:03
vierailija
38 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Tuleeko Stubd ja Vartiainen dildot otsaan teipattuina Linnanjuhliin pride-lippuja heilutellen
Started by vierailija
Tänään 01:07
Luettu: 35
Aihe vapaa
2.
RKP = Rotuoppien ja Kallonmittausten Puolue
Started by vierailija
Tänään 01:21
Luettu: 17
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti
Latest: vierailija
47 min sitten
Aihe vapaa
2.
Mihin kirkkoon aiot mennä huomenna?
59 min sitten
Aihe vapaa
3.
Vauvat Aihe vapaa -keskustelun venäjäfobia. Yksikin sana Venäjän hyökkäyksen etenemisestä ja pamahtaa bannit.
Tänään 02:02
Aihe vapaa
4.
Amerikkalaisyhtiö ehdottaa, että Suomesta tehtäisiin ydinjätteen loppusijoituspaikka. Posivasta maailman säteilevin paikka
Tänään 01:58
Aihe vapaa
5.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Tänään 01:58
Aihe vapaa
6.
Uusien ravitsemussuosituksien kommentointi kummastuttaa
Tänään 01:55