Vastaa viestiketjuun

[QUOTE="vierailija, post: 34951899"]

Hyvä että pääsette suoraan uuteen yritykseen, pystyy ainakin sitten yrittää suunnata ajatukset sinne tulevaan. Itselleni ei pitkä kaava ole tuttu, olisko se kp 5 ultra vasta sellanen millä katotaan että onko Synarela toiminu eli lamannu ne munasarjat, eikös siihen sillä pyritä? Millon sulla sitten alkaa piikittelyt, onko jo heti kierron alusta? Synarela ollu mulla käytössä sellasessa ns. Flare-kaavassa, josta mulla parhaat munismäärät mutta saattoi olla sattumaakin, eipä niissä nyt huimia eroja ollut.

Toivon teille kovasti tai edes hippusen onnea matkaan että tulisi nyt edes jokunen folli sieltä! Itte oon aina ollu valmis keräykseen ihan yhdelläkin follilla mutta ratkaisu on ollu helppo sen takia että mulla kun luomuna tulee vaan kohdunulkoisia ja kemiallisia/hyvin varhaisia km niin siinä jäljellä olevassa tuubassa lienee vikaa eli normaali luomuraskaus ei liene mahdollinen mutta toisaalta on ollu toivoa että sitten siitä yhdestäkin vois tulla raskaus ivf:llä.

Täälläkin oikeen huonon onnen matami, mulla on edelleen tää tuulimunajuttu meneillään, kolme kertaa on yritetty jo lääkkeellistä tyhjennystä ja toissapäivänä kun olin kontrollissa ja todettiin ettei edelleenkään ole tyhjentynyt (kolmas lääkkeellinen tyhjennys viikkoa ennen) niin tehtiin lennosta imukaavinta _mutta_ ei tyhjentynyt silläkään!!! Tavaraa kyllä lähti mutta edelleen jäi ja taas sain kontrolliajan kahden viikon päähän ja jos ei edelleenkään ole tyhjentynyt niin tehdään joku kohdun tähystysjuttu. Siis mulla on tähän tuulimunaan johtanut kierto alkanut 4.12. ja alkionsiirto ollut 23.12. ja tuulimuna on todettu jo 15.1.!!!!

Jaksamista ja Voimansäde teille!

[/QUOTE]

Kuinka monta kirjainta on sanassa SANA?

Yhteistyössä