Vastaa viestiketjuun

[QUOTE="Mariamimi, post: 34945927, member: 155381"]

Joo vois kai kutsua puolilääkkeellisenä, kun oma kierto tarvii vähän lisäbuustia. Meillä on pakastetut solut munasolupankista, niin näissä ei tarvii onneksi miettiä kierron synkkaamista luovuttajan kanssa vaikka tuoresiirtona tehtäis. Niissä on tosiaan oma säätönsä 😬

[USER=155195]@Keltainenkukka92[/USER] mulla on hyvä ja rauhallinen fiilis luovutetuista soluista. Vähän jopa mietityttää, että tuleeko jossain kohtaa takapakkia ja joku kriisi asiasta, kun tää tuntuu niin helpolta hyväksyä. Olin toisaalta ajatellut tätä vaihtoehtona jo ennen hoitoihin lähtöä, joten ajatustyötä asian suhteen olin jollain tasolla ehtinyt tehdä jo pidempään.

Meillä itseasiassa Ovumian ensikäynnillä lääkäri siinä meidän hoitohistoriaa tutkiessaan alkoi puhua siihen malliin, että kannattais kokeilla vielä omilla soluilla, kun en ole niin vanhakaan. Mä vähän jopa säikähdin ajatusta ja rupesin latelemaan syitä, miksi haluan luovutetut solut 😅 Meillä on suvussa useita perinnöllisiä sairauksia ja se myös puoltaa luovutettujen solujen käyttöä. Tämän jälkeen lääkärikin oli samaa mieltä. Ehkä tämäkin yksi syy, miksi asian hyväksyminen on ollut mulle niin helppoa ja jonkinlainen helpotuskin. Jännitys ei oo vielä ainakaan ihan samanlaista kun omasoluhoidossa, kun jää välistä ne kaikki piikittelyt ja seurantaultrat. Ehkäpä se sieltä sit tulee, kun päästään kunnolla tositoimiin.

[/QUOTE]

Kuinka monta kirjainta on sanassa JOULU?

Yhteistyössä