[QUOTE="Tiukuna, post: 34234144, member: 146720"]
Mä mietin et onkohan viel jotain "valmistautumista" mitä voisin tehdä seuraavaa inssikiertoa varten. Uusi kierto alkaa varmaan muutamassa päivässä ja päästään pitkästä aikaa yrittää (ollaan naispari tosiaan et muita mahdollisuuksia ei oo). Nyt käytössä ollu pari kk sellai itsellä toimiva vähän luonnonmukaisempi monivitamiini ja söin maihtohappobakteereja kuurin. En tiedä onko näillä oikeasti merkitystä mut tuntuu ainakin mielessä et jotain on tehny kierron alussa sit letrot ja loppukiertoon terolut+cycklogest. Ainii oon myös nyt "testiksi" syönyt terolutteja tähän loppukiertoon vaikkei oo yritystä. Mun molemmat plussat on tullu sellaisista kierroista joita edeltävässä kierrossa ollut myös terot nii ajattelin et jos ne vaikka jotenkin buustaisi kroppaa (tää on ihan vaa mun omaa pähkäilyä. En oo uskaltanut edes lääkäriltä kysyä ku mietin et onko ihan hölmö ajatus ).
Mulla on myös vähän sellai hassuja 'uskomuksia' /rutiineja. Esim. Greippimehu tekee selkeästi paremmat limat joten juon sitä aina vaikken oikeasti tiedä onko siitä apua vai kuvittelenko vain
[/QUOTE]