Hei, mulla menikin keskiraskaudessa kesken tuo niin teen paluuta tänne puolelle varmaan heti elokuussa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi ei, olen todella pahoillani!Hei, mulla menikin keskiraskaudessa kesken tuo niin teen paluuta tänne puolelle varmaan heti elokuussa.
Voi ei, miten kurja uutinen!Hei, mulla menikin keskiraskaudessa kesken tuo niin teen paluuta tänne puolelle varmaan heti elokuussa.
On hedelmöittynytKello tuli nyt neljä niin @Annika88 n solun tilanne lienee selvinnyt....?
Tämmöiset uutiset tuntuu aivan käsittämättömiltäHei, mulla menikin keskiraskaudessa kesken tuo niin teen paluuta tänne puolelle varmaan heti elokuussa.
Ihana uutinenOn hedelmöittynyt![]()
Torstaina menee pakkaseen, jos on jatkanut kehitystä sinne saakka. Klinikka on kiinni viikonloput joten koska punktio oli maanantaina, niin täytyy pakastaa ennen viikonloppua. Lääkäri oli miettinyt kyllä muutenkin että jos tulee 1-2 niin ei oteta riskiä ja yritetä saada blastoksi, joska jotkut alkiot jatkavat kehitystä kohdussa, vaikka olisivat ehkä pysähtyneet maljalle 4-5 päivän iässä. Siirretään siis aikanaan kolmipäiväisenä, jos pakkaseen pääsee.Ihana uutinen
Eli viikonloppunako lisätietoja luvassa?