lapsettomuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hansu80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hansu80

Vieras
moi!olipa ihana löytää nämä sivut täältä ja huomata et en ole yksin ongelmani kanssa.eli ollaan mieheni kanssa 3 vuotta lasta yritetty ja nyt vihdoin rohkasin itseni terv.keskukseen josta lähete naisten gyn.polille ja nyt 2 hormonitasapainokoetta otettu ja miehen sperma näyte vastauksia odotellessa...mulla terolut ollut aina käytössä,ei ikinä menkat tullu luomusti sekä myös kilpirauh.vajaatoiminta että siinä tietysti aika merkittävät haittapuolet!mutta ei auta kun mennä eteenpäin ja odotella seuraava lääkärikäyntiä...ja toivoa että joskus tärppää!!onnea myös muille!

Sama täällä! Aina on kuukautiset olleet todella epäsäännölliset ja kun vihdoin viime viikolla uskaltauduin lääkäriin on olo heti kevyempi. Itse olen syönyt Lugeja ja Primoluteja, joistä ko. lääkäri sanoi, ettei niissä ole meikäläisen tapauksessa mitään hyötyä ... Nyt vaan odotellaan, että komeamman puoliskoni testi-tulokset tulevat, että päästään itse hoitoihin käsiksi... :D

hei vaan..

palaan nyt takaisin tänne... mulla siis takana keskenmeno pari vuotta sitten, alkuvuodesta löytyi endometrioosi ja tulin luomuna helmikuussa raskaaksi ja tämä osottautui tällä kertaa tuulimunaksi...
:'( tänään kaavinta... tuntuu tosi pahalle ja pelottaa.. saa nähdä mitkä fiilikset on sitten illalla kun toimenpide on tehty. :( eli taistelu äitiydestä jatkuu aina vaan....

Yhteistyössä