Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

Mä en usko enää mihinkään :(

Ei mitään! ! Limakalvo on paksu, loppukierron limakalvo. Epäili jopa että oisin jo ovuloinut.. ei rakkuloita.

Soitan omaan neuvolaan ja kysyn pääsenkö ultraan vielä ens vkolla vai meenkö suoraan verikokeeseen..

Turhauttaa, ei lämmöt oo noussut niin en usko ovikseen.. jokohan saisin letrot..
 
Toivottavasti hannuliini olet jo paremmassa kunnossa. Jännää koska testipäivä? paranemisia sinnekin!

ON, iik soittelin sairaalaan. Mä olen kuulemma ihan kohtapuolin käsittelyssä :) Ovat jo purkaneet lokakuun jonot ja nyt vuorossa marraskuun alku ja siellä olen mä! Ilmoitin kiertopäivät, että pystyvät lähettämään sopivan leikkausajan. iiiiik!
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Eipä juurikaan, tai no mä oon luullu et mun menkkakivut on johtunut tosta pco taudista, kun niitä rakkuloita oli jonkin verran tuolla munasarjoissa ja ne on olleet aika kookkaat.. Eilen pääsin kotiin osastolta kun tulehdusarvot oli lähtenyt laskuun. Kotona jatkuu antibiootit 3 kertaa päivässä ja samalla menee vielä kahta eri antibioottia. tuli eilen soitettua tyksin naistenklinikalle ja se hoitsu laitto mut ens viikon meeting listaa et sit selvii jatko, seuraavalla viikolla voi soitella siitä jatkosta sitten..
 
Viimeksi muokattu:
Yrittäjä J Mut sehän hienoo et jonot lyhentyneet ja pääsee hoitoon! Tsemppiä leikkaukseen, kun sen aika koittaa ja pääsee endosta eroon !! Testipäivä on 4.3 HUI! No mulla on surkea hidas kaksoluinen alkio joka laitettii, et toiveet ei kovin suuret, mut katsotaan kuinka käy. Mitää tuntemuksia ei oo, eikä oo mitää kiinnittymis vuotojakaan tullut et hiljaista on..
 
Viimeksi muokattu:
Vetistä vv, jopa limaa.. nippaa ja viiltää muniksiin ja alamahaa juilii/painon tunne.. tissit kipeytymään kuten vko ennen menkkoja..

En tunne mun kroppaa!! Mitä tää on jos ovuloinnista ei voida puhua.. kasvattelua vasta??
Entä loppukierron limis..

Raivostun jos joudun syömään yhenkin clomikierron vielä!
 
esikoinenhaaveissa onnea PAS:iin :)

Jännää, toivotaan että hidas kaveri tarraa kovaa kiinni! Onko tämä ensimmäinen siirto?

Kyl tässä vielä aikaa kuluu, mut jotenkin konkretisoitui ja tuntui kivalta, kun sanoivat että olen käsittelyssä ja kohta saan postia :) Veikkaan että menee toukokuun ekalle viikolle, silloin 6kk:n hoitotakuu toteutuu.
 
Kuumeisesti miettinyt aloitanko terot tänään jos en saa uusinta ultraa.. vai oottasko vaan ovis+..
Tänään kp15 ja ultran varmaan saisin kp18.

Jos follit ei näyttänyt siltä että ovis ois tulossa niin tuskin ihan heti olussaa testissä ois.
Äh.
 
Yrittäjä J Jep ensimmäinen siirto.. Tosin oon nyt kovas influenssassa ja ripulissa ja olo jos näitä oireita ei lasketa on ihan oireeton, luulisi nyt jotai nippaamista tai kiinnitys vuotoa olevan..mutta kattellaan

esikoinenhaaveessa peukutukset PAS:iin
 
Omassa napasessa: Menkat alkoi su, :(
Eli nyt siirryn varmaan PAS hoitoihin. Toivottavasti ei tarvi pitää kahta menkka väliä. Ja toivottavasti meidän kaikki solut ei oo huonoja jakautuu..huoh. Huomenna pitää mennä sovittuun raskausverikokeeseen, josta ne sitten katselee arvoja.
 
Pisamapeikko Mulla on henkilökohtainen kokemus molemmista. Clomit toimi 1/3 kierrosta, letrot toimi 2/2 kierrosta ja tästä viimeisestä tulin raskaaksi. Tuntuu sun puolesta vähän epäreilulta, että gynen oma mielipide vaikuttaa sun hoitoon. Ja mun mielestä mun gyne selitti silloin että toimii ja vaikuttaa eri tavalla. Onko sulle muuten määrätty metformiinia, jos sulla on tuo pco taustalla? Mulle määrättiin se silloin heti jo ekalla kerralla, ja siitä sanottiin että se tekee munasarjat jotenkin vastaanottavaisemmaksi näille hormoneille.
 
Spukka Kiitos..Mut oli tulos vähän odotettavissa..jopa lääkäri oli suber pessimisti. En onneksi tippunut korkealta. Yrittäjä J Kiitos, tuntuu että onnea ei oo kyl ollu, eli sitä tarvitaan! Harmi ettei oo posti vielä tuonut, toivottavasti pääset pian !
pisamapeikko Nyt vaa yksityisee tai lähetettä julkisee sitäkin kautta. Joko oot kyselly yksityiseltä? Eihän gynen mielipide saa vaikuttaa hoitoihin, me ollaa yksilöitä ja tarvii kyllä kokeilla jotai muuta, jos yks ratkasu ei toimi.. ja jos itsekkin tiedät, että muuta tarvitaan.
 
Yrittäjä J Kyllä oon kuullut että pahaa oloa ja etovuutta voi olla endossa kuukautisten aikaan, kai jos tosi paha endo ne kiinnikkeet supistelee lujaa. Ystävällä todettu endo ja hänellä ollut pahaa oloa ja kovat kivut.. eli kai se mahdollista.

Pongasin nää Yhdistyksen omilta sivuilta:
Endometrioosi voi aiheuttaa monenlaisia oireita
# runsaat ja/tai kivuliaat kuukautiset (dysmenorrhea)
# kipu ja/tai tiputteluvuoto ennen kuukautisia
# välivuodot
# krooninen kipu alavatsan, sukupuolielinten ja/tai lantion alueella
# yhdyntäkipu (dyspareunia) tai kipu välittömästi yhdynnän jälkeen
# tärinäkipu
# selkäkipu
# iskiaskipu
# tihentynyt virtsaamistarve ja/tai kipua virtsatessa (dysuria)
# suolen toiminnan häiriöitä ja/tai kipua ulostaessa
# pahoinvointi
# hiivatulehdukset
# krooninen väsymys
# lapsettomuus
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Jännää <3 Oikeestiko sua ei lähetetty tähystykseen?! En ymmärrä, varsinkin kun sullakin on lapsettomuustaustaa. Eihän se edes näy verikokeissa mitenkään.

Mulla on lähes kaikki nuo em. oireet, mutta en silti itse osannut epäillä endoa lainkaan, mikä näin jälkeenpäin tuntuu oudolta. Mun lääkäri osasi epäillä endoa pelkällä sisätutkimuksella. Sen jälkeen magneettikuvat vahvistivat asian.
 

Yhteistyössä