pisamapeikko onpa kyllä jännä tilanne, ettei lääkäri sanonut mitään follien koosta, koska selkeesti siellä joku oli kehittynyt.
Kun en ainakaan muista törmänneeni juttuihin joissa ovistestit näyttäis plussaa ihan muuten vaan...
Eli ei muutakun miehen houkutteluun ja toivotaan, että teillä vihdoin tärppäisi
Onpa myös ihana kuulla, että
sofi ovis tuli kerrankin ihan oikeaan aikaan ja saisitte kyytiläisen onnistuneesti matkaan
Jomppe Meilläkin alkaa olla jännät paikat lähellä, iiikkkk
Noi raskaus uutiset on aina yhtä pysäyttäviä ja kyllä siinä aina muutama päivä menee ja varsinkin se ilta märehtiessä..
Meillä muutamat lähisukulaiset tietää, ettei meidän ole helppo saada lapsia joten tietävät että me halutaan kuulla raskausuutiset mieluummin omassa rauhassa, silloin voi itse käsitellä ne yksin rauhassa ja se on mun mielestä helpompaa.
Mutta joskus tulee näitä uutisia jossain juhlissa tms. jolloin on vaikea onnitella hymyssä suin, kun toivoisi vain että voisi juosta vessaan itkemään!
Enkä toki tarkoita ettenkö olisi onnellinen muiden puolesta, tottakai olen, mutta sen takia nämä asiat on helpompi käsitellä yksin, kun voi äkkiä itkeä itkunsa ja sen jälkeen jatkaa eteenpäin
Täällä edelleenkään ei kummempia tuntemuksia suuuntaan tai toiseen...
* Muutamana päivänä mielettömiä ilmavaivoja ja jos en voinut "päästellä" ilmaa ulos
niin hetken päästä vatsa on ollut aivan turvoksissa ja piukea.
Mutta luulen ilmavaivojen johtuvan lugesteronista
* Rinnat on kipeät, mutta ne on myös aina ennen menkkojakin kipeät (kun aina viikkoa ennen alan runnomaan ja puristelemaan niitä, niin ihmekös tuo
)
* Aina jo viikkoa ennen menkkoja alkavia vatsavaivoja ja kipuja ei ole vielä ollut
* Ennen menkkoja olevaa väsymystä ei myöskään ole vielä tullut
Mutta eihän nämä vielä kerro mitään kumpaankaan suuntaan....
Miksei voisi olla jotain selkeää oiretta heti oviksen / kiinnittymisen jälkeen mistä tietäis olevan raskaana, niin ei tarttis piinailla tällai :kieh: