Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

kirpsakka Kivaa, et on muitakin tyksläisiä, Onko mies vai nainen se lääkäri josta tykkäät? Siel on tosi mukava se mies lääkäri ja yks nainen. Kaikki tekee kyllä työnsä, ne töykeätkin, siitä en voi moittia. Harmittaa vaan se tylyys ja töykeys.
pisamapeikko Jee!!Hyvä että saat. Onkohan ne lomilla? Aina kyl harmittaa, jos aikataulut venyy.
 
Viimeksi muokattu:
Toivon mukaan saadaan laparoskopian jälkeen selvät suunnitelmat, et miten tulee hoidot jatkumaan.. ja et hoidois jatkuis mahdollisimman nopeasti ettei menis kevät ihmettelyyn ja taukoiluun.. nää viimiset viikot on ollut jotenkin kauhean pitkiä ja tuskallisia..
 
kirpsakka varpu? ok. jos meinaat häntä, en voi sietää ollenkaan :) tai siedän asennoitumalla henkisesti. Muoks. Jos hän on sit ollu hyvällä tuulella muille. Kävin hänellä kyllä hoidoissa, aluksi. Onneks ei oo sen jälkee näkyny.
 
Viimeksi muokattu:
hannuliini jos pitää katsoa miten toivut yms. Tsemppiä kovasti odotteluun!! Luulisi tässä ennen kesää ehtivän. Auttaisko jos kyselet vähän heidän suunnitelmia tarkemmin? Tai ehkä oot jo tehnyt. Julkisella joskus tuntuu et asiat vaa etenee hitaasti.
 
Tossa oli loppuvuonna ja alkuvuodesta puhetta antin kanssa koeputkihoidosta, kun mulla oñ kerran on se pco tausta ja laparoskopiassa yritetään polttaa sieltä niitä rakkuloita pois, jonka pitäis tasapainottaa munasarjojen toimintaa.. Antti oli sitä mieltä et kun sitä ei tarkkaa tiedetä et kauanko toi operaatio auttaa mulla niin koeputkihoito pitäis sit aloittaa mahdollisimman pian. Yleensä siitä saa puolen vuoden hyödyn mut katotaa nyt.. ja sit siin on myös se riski kun niillä joilla on pco niin on riski et tulee hyperi.. Raunista en tykkää yh4ään lääkärinä ja varpu on ihan jees.. Noh täytyy ton operaation jälkeen jossain vaiheessa soittaa tyksiin ja kysellä jatkosta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jännää;30674268:
kirpsakka varpu? ok. jos meinaat häntä, en voi sietää ollenkaan :) tai siedän asennoitumalla henkisesti. Muoks. Jos hän on sit ollu hyvällä tuulella muille. Kävin hänellä kyllä hoidoissa, aluksi. Onneks ei oo sen jälkee näkyny.
Juu Varpua tarkoitin, harmi ettei teillä synkannut :(

Mulla näemmä nuo letrot saa aikaan päänsäryn. Yöllä jo alkoi ja vielä jatkuu. No huomenna otan viimeiset nappulat niin jospa se siitä. Sitten saa viikon verran odotella. Ajattelin tikutella ovista vasta kp13.
 
  • Tykkää
Reactions: Jännää
Tossa oli loppuvuonna ja alkuvuodesta puhetta antin kanssa koeputkihoidosta, kun mulla oñ kerran on se pco tausta ja laparoskopiassa yritetään polttaa sieltä niitä rakkuloita pois, jonka pitäis tasapainottaa munasarjojen toimintaa.. Antti oli sitä mieltä et kun sitä ei tarkkaa tiedetä et kauanko toi operaatio auttaa mulla niin koeputkihoito pitäis sit aloittaa mahdollisimman pian. Yleensä siitä saa puolen vuoden hyödyn mut katotaa nyt.. ja sit siin on myös se riski kun niillä joilla on pco niin on riski et tulee hyperi.. Raunista en tykkää yh4ään lääkärinä ja varpu on ihan jees.. Noh täytyy ton operaation jälkeen jossain vaiheessa soittaa tyksiin ja kysellä jatkosta..
Onko se Rauni se nuorempi vaalea?

Antti on myös mukava :)
 
Ovistestit aloitettu.. negaa olivat vaikka digissä olikin tasavahvat viivat.

Toivottavasti torstaina saan hyviä uutisia. Mietin vaan meneekö kp14 liian myöhäksi. Mutta ei siellä viimeksi kp13 ollu mitään johtofollia.
Talletukset aloitettu.
 
On juu.. se on jännää miten paljon eroja on tyksin lääkäreissä.. varpun mielestä mun juoksulenkit on välillä liian kova sykkeisiä ja liikun hänen mielestä paljon.. rauni ei oo koskaan kommentoinut siihen mitään ja kerran antti oli enemmän kiinnostunut mun maraton tähtäimestä.. mä oon sen päättänyt et jos ja kun tuun joskus raskaaksi niin aijon kyl liikkua samalla tavalla niin pitkälle kun se vaa on mahdollista.. pikkuhiljaa on tullut sellainen olo, et muhun kokeiltu kaiken maailman lääkkeitä mut silti munasolujen kasvu on ollut työn ja tuskan takana koht ei varmaan löydy enää sellaista lääkettä joka auttais..
 
Heippa vaan kaikille ja tervetuloa uudet :wave:

Sofi12 :hug:

Kohta 4kk leikkausjonossa ja vielä pitäisi pari kuukautta jaksaa odottaa. Välillä tullut sellainen olo että *askat mä mitään vauvoja enää halua. Ikääkin tuli vuosi lisää. Nyt taas kaipuu on suuri. No ei auta kuin odotella.
 
Omaa napaa:
Tää sai MRI-tulokset! Mikroadenooma sieltä päästä löytyi mikä prolaktiinia liikaa erittää. Nyt ois pitäny alottaa Dostinex, mut luin Fimeasta että voi aiheuttaa vaaraa sikiölle ja raskaanaolevalle ja pitäis lopettaa ennen mahollista "hedelmöittymistä". Dafug?! Soittelin nyt sit polille että emmie haluu olla mikää koekaniini ku ei oo kunnon näyttöö siitä et onko tuosta sit kuitennii enemmän haittaa ku hyötyy ja lääkäri onki nyt sit tään viikon lomalla ja ei normaalisti soittele potilaille muutenkaa, mut nyt vois kuulemma ehkä sit tehä poikkeuksen. Ensviikolla siis lääkäri soittelee miule että voidaanko myö jatkaa yritystä ihan normaalisti tuosta lääkkeestä huolimatta (NOT) vai vaihetaanko se vaikka Parlodeliin. Kuitenki on kaikkee muutaki kun vaa tää prolaktiinijuttu. Ei taia kyl muutenkaa sopia tuo Dostinex miule ku pakkausselosteen mukaan aiheuttaa usein impulssiivisia pakko-oireita ja miul on jo adhd valmiiks :'D

No.. Ei auta muuta kun oottaa viikko eteenpäin :)

Yrittäjä J, voimia odotteluun <3 Jos saa kysyä, niin mihin leikkaukseen oot jonossa?
 
Oho, joo ota tarkkaa selvää, lääkkeistä lääkärin kanssa, ei oo kiva ruveta koekaniiniksi.
No hyvä ,että sentää joskus soittelevat takaisinkin päin. Toiv. asia pian selviäisi ja saat oikeat lääkkeet, joista ei olisi liikaa harmeja..
Jaksamista odotteluun!

Oma napanen: Mä täällä käyn pp6 eikä mitää oireita.. Tappavan tylsää odotella :whistle: ja luultavasti niitä menkkoja..
 
Laparoskopiassa löytyi myös endoa, päiväkirurgisesta pääsin kotiin, suht hyvänvointisena, kotiin kun pääsin niin mulle nousi melkee 39 asteen kuume, pääsin tyksin gynenpäivystykseen ottivat osastolle ja nyt oon täällä huomiseen asti, jos mulla on lähtenyt crp laskuun.. Eilen illalla meni eka antibiootti suoraan suoneen aamulla sama homma ja nyt taas saan antibioottia.. ja mun kolmen päivän sairasloma vaihtui mahdollisesti koko viikoksi.. toivon mukaan nyt sit päästäis siihen koeputkihoitoon..
 
Spukka voi ei! Toivotaan että löytyy sopiva lääke! Kiitos paljon <3 Mä olen menossa laparoskopiaan, ilmeisesti tähystyksellä pitäisi selviytyä. Toivon mukaan ei mene avoleikkaukseksi. Mulla on suht paha endometrioosi, kaikki yhtenä möykkynä, kiinnikkeitä ja pesäkkeitä. Lisäksi kohdussa myoomia, enkä tiedä mitä niille tehdään?!

hannuliini, paranemisia ihan hirmusti! Oliko sulla miten paha endo?

Peukut pystyssä Jännää :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja Jännää
Mulla taustana pco et toi endo tuli yllätyksenä.. mä elättelen vahvaa toivoa et huomenna päåsen kotiin kun aamulla oli kuumetta, iltapäivällä ei enää oo ollut.. tähystyksenä selvisin, mut ilmeisesti sairasloma jatkuu loppuviikon, näin lääkäri ainakin aamulla puhus.. mun piti mennä to töihin, mut saa nähä.. se endo putsattiin operaatiossa pois..
 
Viimeksi muokattu:
hannuliini hyvä että putsasivat endon..Kysy lääkäriltä tai hoitajalta, mut luulen että ne nii kiireisiä, mut voishan ne nyt jotain kertoakkin! Tuu sit kertoo jos sait jotain selville.

Kiitos tsempistä Yrittäjä J!

Päivän päätteeksi flunssa. kurkku kutisi, kuivaa yskää, ääni poissa ja lämpö koholla 37,2 ja paleltaa Jee!!!
 
Piinailu jatkuu pp7 merkeissä. Nyt todellakin iski vissiin flunssa. Palelin ja hikoilin yöllä, ja aamulämpö 38,2 yskin tääl että tuntuu mahaan asti..OU JEE mitäköhän vielä saapi?:whistle: Lisäys: 38,9

Jokos muilla ovikset tulleet ? ja ultrat saatu?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä