Täällä käy gyne muualta niin luulen hiihtolomien sotkevan. Pääsen kuitenkin keskussairaalaan kp14..
Juu Varpua tarkoitin, harmi ettei teillä synkannutAlkuperäinen kirjoittaja Jännää;30674268:kirpsakka varpu? ok. jos meinaat häntä, en voi sietää ollenkaan tai siedän asennoitumalla henkisesti. Muoks. Jos hän on sit ollu hyvällä tuulella muille. Kävin hänellä kyllä hoidoissa, aluksi. Onneks ei oo sen jälkee näkyny.
Onko se Rauni se nuorempi vaalea?Tossa oli loppuvuonna ja alkuvuodesta puhetta antin kanssa koeputkihoidosta, kun mulla oñ kerran on se pco tausta ja laparoskopiassa yritetään polttaa sieltä niitä rakkuloita pois, jonka pitäis tasapainottaa munasarjojen toimintaa.. Antti oli sitä mieltä et kun sitä ei tarkkaa tiedetä et kauanko toi operaatio auttaa mulla niin koeputkihoito pitäis sit aloittaa mahdollisimman pian. Yleensä siitä saa puolen vuoden hyödyn mut katotaa nyt.. ja sit siin on myös se riski kun niillä joilla on pco niin on riski et tulee hyperi.. Raunista en tykkää yh4ään lääkärinä ja varpu on ihan jees.. Noh täytyy ton operaation jälkeen jossain vaiheessa soittaa tyksiin ja kysellä jatkosta..