Peppermint Kauheaa.. Kamala uutinen. Ketä lääkäreitä teillä ollut? Tai ne tietysti vaihtuu kokoajan. Mäkin oon tyks issä hoidossa, ja ihmettelen kyllä noiden lääkärien koppavaa töykeää käytöstä, Traumat sieltä kans sai, ku yhdellä lääkärillä sattu olee paha päivä, vielä kun olin ensimmäisellä suunnittelu käynnillä. Parkusin silmät päästäni kun poistuimme sieltä ja myös kun keskustelimme. Olin ollut luulossa et nyt tutkitaan ennen hoitoa, laproskopiaa yms. ja odotin myös tuloksia aivolisäke hormoonista joka oli pilvissä. ne sivuutettiin hymähdyksellä. Sen mielestä tarvin psykologia kun olin järkyttynyt, ettei lapsettomuuden syytä senkummenmin tutkita, että he antavat vain suoraa hoitoa. En saanut edes nousta ja mennä niistämään piti katsoa kyseistä naista suoraa silmii, komennettii het:i et tuu tähän nyt istumaan. Mies jälkeenpäin sano: kummallisesti puhui, ihankuin oltais jossain hautajaisissa, sellaisella hitaalla masentavalla paatoksella, josta tuli välillä napakoita kommentteja. ku ollaa selittämättömiä, sitä se jaksoikin korostaa, ihan kun me nyt ei sitä tiedettäisi itse. (ja kuulumma ei ensmäinen kerta pahalla päällä). Onneks se teki vain noi inssi hoidot. Sit kun asennoiduin hänen tapaamiseen: ok täs ei mitää keskustella, oli ihan asiallinen, mut tyly. IVF hoidois on ollu muita. Vain kaksi kivaa ja asiallista lääkäriä olen kohdannut. Tää punktio lääkäri / tuoresiiron tekijän käytös oli kans kyl niin kylmää ja töykeää. Ihmettelen erityisesti se asenne jos nätisti kysyt ja yrität keskustella hoidoista, niin ne suuttuu ja töksäyttää. Niin suoraviivaista hoitoa, ja tyhmiin kysymyksii ärähdetään. Inhimmillisyys 0. Yksityinen hoito maksaa, menisin heti niihin jos vain ois tuota rahaa, ne on ainakin ystävällisiä ja kohtelee ihmisenä.
Esim kun olin tuoresiirrossa eilen. naikkonen tokaisee kaks yritettii hedelmöittää, toinen ei hedelmöittyny ja tää toinen jakautu vaa kahtia, et ei kovin hyvä mahis. Mut laitetaan ny kuiteski, et on siitä joku raskautunut. Siis voi**** Suomeks: Nega täst ny kuiteski varmaa tulee..se ajatteli ja näky kyl päälle. lähdin sieltä ajatuksessa et tais olla turha juttu.
Kaikki lääkkeet on kyllä menny kohdilleen.
Muoks. Ai juu kun kysyin, (Tätskyltä ekassa sunnittelukäynnissä) myös et eikö noita kilpirauhas arvoja mitenkään tutkita, et täällä suomessa jos ne on nippa nappa rajalla, ei saa lääkeitä , mut ulkomailla alotettais lääkitys. ja sekin voi olla syy ettei raskaudu. TOTESI: Se on sellainen MUOTIOIKKU
Todella murheellista, että näin kävi. Hae ihmeessä korvausta tai tee ainakin valitus!! :hug: voimia teille!