Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

Pisamapeikko mikä kp sulla on nyt?
Mää ehkä odottaisin varmuuden vuoksi pari päivää ja sitten alottasin clomit..
Itestä ainaki tuntuu, että jotku gynet ei vaan löydä niitä folleja ja hätäsee vilkasee, niinkö kuulosti että sulle oli viimeksi käyny. Minä en ainakaan luota ihan täysin niihin ultrauksiin..
 
Pisamapeikko Mulle mun lääkäri joskus sanoi, että terojen ei pitäisi estää jo alkamassa olevaa ovista, mutta kyllä mä silti suna ehkä pari päivää odottaisin.
Mä alotan terot aina kp 16 joten ei sillä varmaan ole väliä vaikka alottasit vasta kp 17.
Mulla yleensä alkaa menkat 3 pv terojen loputtua eli on sen tasan 28 pv. Niin ei kp17 otettuna kierto pitäisi kauheen pitkäksi ainakaan venyä..
Äkkiä vaan tulin vastaamaan, saakohan tästä mitään selvää :D

Tulen illalla paremmalla ajalla omia fiiliksiä päivitteleen :)
 
Pisamapeikko, onnittelut oviksesta! Ja tuo limishän on ihan hyvä, jos kerta 6mm!! Jotenkin pitää tuota sun lääkäriä nyt ihmetellä, onkohan ollut aivan liian kiire sua ultratessa?! Voi kovasti toivotaan, että nyt onnaa..:)
Mentäis aivan samoilla dpoilla ja lasketulla ajalla, jos antais itsensä ajatella asioita niin pitkälle...;)

Eli mulla oli aivan mahtavaa tuuria, ovisplussa tuli eilen kp12, eli juuri sinä ensimmäisenä päivänä, kun siirto pystytään tekemään!!! Eli jos jompikumpi meidän muruista selviää pakkasesta, niin saan ensi tiistaina kyytiläisen!!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92 ja Jomppe75
Pidetään Sofi peukkuja kyytiläisen saantiin :)

Aamulla digi vielä hymyili, mutta ei enää nyt päivällä.. Alamahaa kyllä juilii ja nippailee, vetää nivusiin. Mietin riittääkö eilisiltanen pupuilu ja huomenna aamuyön varmistus..

Siis gyne ultras tosi kauan! Tuntui enemmin ettei oikein tahtonut mitään löytää tai nähdä tms.. zoomaili ruutua ja paineli mahaa.. Kyllähän siellä sellasia mustia rinkuloita näkyi, mutta en tiiä oliko mitä piti eikä niitä sitten mittaillut ees.
Mutta kyllähän siellä on joku hyvä oli oltava kun plussan antoi.. sehän nähään miten lämmöt alkaa mennä, kn on ainakin auki ylhäällä.

No ensi viikolla progekokeeseen, nyt en taatusti mee liian ajoissa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Jomppe75
Sofi peukut pystyssä, että pikkuset selviää kyytiin saakka!

pisamapeikko sulle pidän kans peukkuja!!

Minä sain taas illalla potkun vasten kasvoja, kun sisko laitto ultra kuvan.. Toki oon todella onnellinen niiden puolesta, kun ei niilläkään aina ole ollut helppoa raskautua, mutta silti tuntu, että elämä pysähty hetkeksi ja vaivuin itsesääliin ja surkuhan siinä tuli.. :( Siskolla nuorimmainen on puolivuotias ja nyt ei tiennyt tästä raskaudesta mitään..
 
pisamapeikko onpa kyllä jännä tilanne, ettei lääkäri sanonut mitään follien koosta, koska selkeesti siellä joku oli kehittynyt.
Kun en ainakaan muista törmänneeni juttuihin joissa ovistestit näyttäis plussaa ihan muuten vaan...
Eli ei muutakun miehen houkutteluun ja toivotaan, että teillä vihdoin tärppäisi :)

Onpa myös ihana kuulla, että sofi ovis tuli kerrankin ihan oikeaan aikaan ja saisitte kyytiläisen onnistuneesti matkaan :)

Jomppe Meilläkin alkaa olla jännät paikat lähellä, iiikkkk :D
Noi raskaus uutiset on aina yhtä pysäyttäviä ja kyllä siinä aina muutama päivä menee ja varsinkin se ilta märehtiessä..
Meillä muutamat lähisukulaiset tietää, ettei meidän ole helppo saada lapsia joten tietävät että me halutaan kuulla raskausuutiset mieluummin omassa rauhassa, silloin voi itse käsitellä ne yksin rauhassa ja se on mun mielestä helpompaa.
Mutta joskus tulee näitä uutisia jossain juhlissa tms. jolloin on vaikea onnitella hymyssä suin, kun toivoisi vain että voisi juosta vessaan itkemään!
Enkä toki tarkoita ettenkö olisi onnellinen muiden puolesta, tottakai olen, mutta sen takia nämä asiat on helpompi käsitellä yksin, kun voi äkkiä itkeä itkunsa ja sen jälkeen jatkaa eteenpäin :)

Täällä edelleenkään ei kummempia tuntemuksia suuuntaan tai toiseen...
* Muutamana päivänä mielettömiä ilmavaivoja ja jos en voinut "päästellä" ilmaa ulos :D :D niin hetken päästä vatsa on ollut aivan turvoksissa ja piukea.
Mutta luulen ilmavaivojen johtuvan lugesteronista
* Rinnat on kipeät, mutta ne on myös aina ennen menkkojakin kipeät (kun aina viikkoa ennen alan runnomaan ja puristelemaan niitä, niin ihmekös tuo :D )
* Aina jo viikkoa ennen menkkoja alkavia vatsavaivoja ja kipuja ei ole vielä ollut
* Ennen menkkoja olevaa väsymystä ei myöskään ole vielä tullut

Mutta eihän nämä vielä kerro mitään kumpaankaan suuntaan....
Miksei voisi olla jotain selkeää oiretta heti oviksen / kiinnittymisen jälkeen mistä tietäis olevan raskaana, niin ei tarttis piinailla tällai :kieh:
 
Mun inssi siirtyy nyt hamaan tulevaisuuteen. Sain eilen digillä raskaana 1-2. Iloita ei voi vielä sillä oonhan mä vuotanut jo puoltoista viikkoa. Kovia kipuja myös vatsalla. pyörryin viime yönä kipujen johdosta joten näyttää aika huonolta. Vuoto on ihan minimaalista. Hyvä et ees näkee. Siis tällä hetkellä. Toivotaan et on sitkeä sissi ja kestää siellä kaiken vuodon keskellä! Aika näyttää ja taitaa tulla aika pitkät 3 viikkoa ennen ultraa. ellei mee kesken jo ennen sitä. Oireet on ihan samat kuten edellisessä km:ssä. Sit seuraava toive on et siel on sykkyvä sydän oikeassa paikassa. Onko se oikeasti niin liikaa pyydetty? En varmaan täältä poistu vielä koska tilanne täysin auki. Ja tämähän nyt tuli klassisesti just ennen hoitojen alkamista. Ilman lääkityksiä! Takana vuosi ja kahdeksan kuukautta yrittämmistä.

Hirmuisesti muillekin kärsivällisyyttä näinä niin vaikeina aikoina!
 
Viimeksi muokattu:
Lilja voi ei, niin kamalaa tuollainen epätietoisuus! :hug:

pisamapeikko En usko, että alotit terot liian aikaisin, jos ovis on jo alkanut niin tuskin terot voi sitä enää voi estää :)
Toivotaan parasta!

Jomppe Oletko testannut uudestaan? Tuolta himotestaajat keskustelusta katoin, että olit jo testaillut haamua??

Mä tein apteekin oman tänään päivällä, 4h olin pidätellyt, en malttanut odottaa aamuun kun testit olin ostanut!
Mutta halusin niin jotain tiirailtavaa :D
Mä rukoilin kaikenmaailman vauvajumalia ja kohtaloa ja sattumaa ja kaikkea mahdollista :D että tästä nyt jotain tulis ja sain ainakin jotain tiirailtavaa...
Siis jotain siinä testissä näkyy!!!
En ole itse koskaan saanut apteekin omaan muutakun plussa viivoja tai puhtaita negoja, joten olisiko tässä toivoa, se oli kyllä niin jotain, etten ole ihan varma mitä se oli.
Viivan siinä näin, mutta ei se ollut mikään kovin selkeä.
En saa sitä edes kuvassa näkyviin, toivottavasti en joudu pettymään kamalasti tiistai aamuna....
Toki olen lukenut, että toiset on saanut apteekin omaan vain viivanpaikkoja..
No nyt ei auta kuin odottaa ja odottaa ja odottaa.....
 
Kiitos kaikille haleista ja tsempeistä!

Kosmo ainahan voit laittaa meille kuvan :) vai onko sellanen et kamera ei tallenna? Mulla ollut usein niitä :) pidän hurjasti peukkuja sulle :) tsempit myös venailuun, täällä myös yksi joka joutuu vaan odottaa ja odottaa!

Eilen vuosin verta parin ruokalusikan verran. Muuten ruskeaa tuhrua ja vatsakipuja hulluna. Mitä ihmettä tässä vielä käy :( eli toistaiseksi raskaana ollaan. Ei ainakaan vielä oo suuri keskenmeno vuoto alkanut.
 
Lilja Ensin en saanut siitä hyvää kuvaa, se viiva aina hävisi kuvassa.
Nyt sain kuivassa testissä viivan kuvaankin, mutta en saa ladattua sitä kännykästä aijaahan.
Oon kai niin amatööri näissä asioissa :D
Mutta myös mies näki sen viivan, joten uskottava se on, että siinä haamulainen on!
Nyt aloin tietty heti pohtimaan, että jos se johtuukin siitä pregnylistä, mutta siitä tulee huomenna kaksi viikkoa kun se pistettiin, ettei sen kaiken järjen mukaan pitäisi enää näkyä testissä ja apteekin oma testi ei edes ole herkimmästä päästä.
Joten nyt vaan toivomaan, että ensi viikolla joku aamu plussa tulisi selvästi esiin :)
 
WP 20150202 005(1)

Ylempi testi tältä aamulta ja alempi eiliseltä päivältä. Molemmat luonnossa hiukan selvemmin erottuvia. Nyt siis kp 27 / 28(-30)
Aika haaleitahan nuo vielä ovat, että toivon niiden vielä voimistuvan. Keskiviikkona testaan seuraavan kerran ja soitan sillon vasta polille ja varmistan vielä kauanko jatkan lugejen syömistä ja varaan alkuraskauden ultran :heart:
Vaikka mulla on kaksi keskenmenoa takana oleen yllätävän rauhallinen, viimevuonna kun testasin plussan, oli aivan vauhkona sen jälkeen, että entä jos menee kesken yms...
Nyt vain päätin jo eilen, että mä en voi tietä mitä tapahtuu, mutta nyt olen raskaana ja aion nauttia siitä, vaikka toki tämä hiukan epätodelliselta vielä tuntuu :)
Ja taidan mä täällä teidän keskustelussa vielä hetken olla ja varmistaa, että viivat tuosta vielä vahvistuu...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä