Lapsettaa. Tilaus tehty.

No ei toi mitään, mies osti esikoistyttärelleen ekana jouluna (tyttö oli 2,5kk) autoradan, maksoi 595mk :headwall:
Ja sitten kun tyttö kasvoi ja yritti leikkiä sillä niin mies päällepäsmärinä että et koske siihen eikä siihen. Eli itselleen sen osti :whistle:

Ko mulla on ollu legoja ennenki ja kerran mies tuli kotia niin olin niillä leikkimässä... Se kuittailee mulle siitä vieläki ja se on se tarina jota kerrotaan kaikilla sukutapaamisilla ja sitte naurettaan räkäsesti päälle. :ashamed: Mutta ko annoin ne legot sitte serkun lapsille ko niistä niin tykkäs. Piti sitte tilata uus satsi :D

:D
ihana juttu! minun ystävättäreni ostaa aina pikkuveljelleen (ikää pikkuveljellä 26 vuotta :) ) paketillisen legoja jouluna. heillä se on semmonen tapa että vaikka ei lapsia ole vielä kummallakaan niin kyllähän sitä aikuisetki saa leikkiä jos vaan tykkää :D en yhtään kato kieroon. itselläki on välillä tarvetta rakentaa lapsen legoilla... :ashamed: :D

vieras
Legot kehittävät esim kolmiulotteisuuden hallintaa ja matemaattista ajattelua. Siksi niitä pitäisi myös suosia tyttöjen leluina.

Yrittäkääpä vain itse koota isoa Bionicle-hahmoa, välillä menee sormi suuhun kun ei tajua ohjeesta mitään , sitten tulee 7v poika ja kokoaa sen hetkessä valmiiksi =)

Hyytikyppynen, kokoa ylpeänä lego-rakennelmiasi ja haasta miehesi mukaan kehittämään älyään!

Yhteistyössä