lapseton odottaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eccu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eccu

Vieras
En jaksa rekisteröityä joten kirjoitan tähän. Olen toivonut (yrittänyt) lasta 13 vuotta. Suurimman osan ajasta naimisissa, nyttemmin sinkkuna. Olen menettänyt toivon jo oikeastaan kokonaan. Nyt kuitenkin testi näyttää plussaa. En kuitenkaan ole lainkaan iloinen, kipu on valtava ja melkein tiedän että se mitä siellä on tulee kohta ulos ilman sen kummempia. Minulla on miesystävä jolle kerroin asiasta heti. Joulun pitäisi olla iloista aikaa ja kun vielä tällainen ihme on tapahtunut viimeinkin... Olen ihan varma että tämä kipu ei kuulu odotukseen vaan ennustaa menetystä. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Auttaako se ainainen lepo vai teenkö kaikki jouluhommat niinkun mitään ei olisikaan? Pelottaa.

:hug:

Onnittelut plussasta ja toivotaan parasta.

Kuten AnnaManna kirjoitti on kipuilu normaalia ja voi olla kovaakin. (itse olen 2 kertaa mennyt kiireella yksityiselle ultraan koska olen ollut varma että km on tulossa kun kipuili niin paljon, nämä siis alkuraskaudessa)

:hug: Yritä olla stressaamatta ja pelkäämättä liikaa. Otat ihan rauhallisesti, jos kipu yltyy ihan mahdottomaksi, käy lääkärissä. Minä toivon, että kaikki menee hyvin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Kuukautiskipumainen jomotus kuuluu asiaan, minulla oli jopa kovemmat kivut alkuraskaudessa kuin kuukautisten aikana ja ihan normaalia oli :)

Se kertoo kohdun kasvamisesta vaan. Minä pelkäsin keskenmenoa hysteerisenä kun tuli päiviä ettei kipua ollutkaan.

Yhteistyössä