L
loppu
Vieras
Kokoajan jotain vaativat, en jaksa. Ukolle sanoin, ei kiinnosta häntä ja ei meinaa auttaa missään..eilenkin illalla yli tunnin jouduin nukuttamaan toista, ukko vaan mässyttää ja katsoo tv. Tiskit, vaatteet jne. vaan lojumaan.Kun ois edes hetken rauha, olis hiljaa nuo.Mä en jaksa kun ei ole yhtään omaa aikaa, ja sitten kun sanoo ukolle niin uhkaa vain hakata ja sanoo että menee kavereidensa kanssa vkl(taas)ryyppäämään kun ei jaksa täällä.
Teen yksin kaikki kotityöt, KAIKKI ja hoidan lapset KOKO AJAN. 2,5v en ole päässyt minnekkään yksin, pari kertaa ukon seurassa, mutta se on pilannut kaiken känni toilailullaan/käytöksellään...vittu.Seinät kaatuu täysin päälle, huvittas vain itkeä ja huutaa. Odotan joka ilta et sais vaan tenavat nukkumaan..sittenkin vielä tiskattava jne.Mä en jaksa. Saispa joskus nukkua, mennä kavereiden kanssa tms.
Teen yksin kaikki kotityöt, KAIKKI ja hoidan lapset KOKO AJAN. 2,5v en ole päässyt minnekkään yksin, pari kertaa ukon seurassa, mutta se on pilannut kaiken känni toilailullaan/käytöksellään...vittu.Seinät kaatuu täysin päälle, huvittas vain itkeä ja huutaa. Odotan joka ilta et sais vaan tenavat nukkumaan..sittenkin vielä tiskattava jne.Mä en jaksa. Saispa joskus nukkua, mennä kavereiden kanssa tms.