Lapset sai Suomileijona paidat ja me miehen kans myös:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leijonaäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Oman isänmaan arvostaminen ja rakastaminen ei ole yhtäkuin rasismi, vaikka täällä asia niin mielellään halutaan nähdä sillä tavalla...

Juurikin näin!

Ja mitä tulee leijonapaitojen yms. leijona-aiheisten korujen/vaatekappaleiden päällä pitämiseen, niin mun mielestä maailmasta löytyy paljon mauttomampiakin/nolompiakin vaatteita ja koruja.
Mun mielestä todella nolot ihmiset/juntit ovat niitä, jotka arvostelevat toisten pukeutumista ja luulevat itse olevansa tosi tyylikkäitä ja muotitietoisia.

Ap, ihanaa, että sun lapset katselevat ohjelmia veteraaneista jne.! Pukeutukaa ihan rauhassa leijonapaitoihin, olkaa isänmaallisia ja antakaa lasten innostua oman maansa historiasta! Hyvä meininki!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Mun mielestä ihan kivoja, ei miun tyylisiä, mulla tulee niistä nimittäin jääkiekkoilijat vaan mieleen :xmas:
Toinen surullisen huvittava kansanryhmä

Surullisen huvittavaa, että parhaat heistä tienaa monikymmenkertaisesti sen mitä sinä paljon vähemmällä koulutuksella ;)

Eli miljonääritkin käyttää suomileijona-paitaa. Esim. Selänne tai Koivu. Kenellä tulee trailerpark mieleen kummankaan huviloista? Saati trash elämistään ylipäätään?

:D

Alkuperäinen kirjoittaja ggg:
Mun mielestä ihan kivoja, ei miun tyylisiä, mulla tulee niistä nimittäin jääkiekkoilijat vaan mieleen :xmas:

Kerrotko vaikka vaihteeksi, mikä kansanryhmä kelpaa?

No oletko joskus oikein kuunnellut niiden juttuja? Ehkä Koivu, Kurri ja Selänne poislukien. Kyllä huomaa, että ei elämässä ole muuta tehty ku suurella sydämmellä ja nöyrällä asenteella hakkattu kumilätkää ylämummoon.

Alkuperäinen kirjoittaja ggg:

Kerrotko vaikka vaihteeksi, mikä kansanryhmä kelpaa?

No oletko joskus oikein kuunnellut niiden juttuja? Ehkä Koivu, Kurri ja Selänne poislukien. Kyllä huomaa, että ei elämässä ole muuta tehty ku suurella sydämmellä ja nöyrällä asenteella hakkattu kumilätkää ylämummoon.

Olen kuunnellut, tunnen 2 kuuluisaa jääkiekkoilijaa.
Monta itse tunnet?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kai ne maahanmuuttajatkaan Suomea ihan paskapaikkana pidä jos ovat tänne hakeutunet.

Niin kauan kuin sossusta juoksee rahaa niin Suomi kelpaa. Muuten vaihtavat maata tai alkaa mellakat.

Juoksee sieltä rahaa näille leijonapaidoillekin. Missä siis ongelma?

Suomi ei tarvitse enempää paskasakkia. Sinunkin elättämisessä on veronmaksajille ihan tarpeeksi puuhaa.

Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Oman isänmaan arvostaminen ja rakastaminen ei ole yhtäkuin rasismi, vaikka täällä asia niin mielellään halutaan nähdä sillä tavalla...

Juurikin näin!

Ja mitä tulee leijonapaitojen yms. leijona-aiheisten korujen/vaatekappaleiden päällä pitämiseen, niin mun mielestä maailmasta löytyy paljon mauttomampiakin/nolompiakin vaatteita ja koruja.
Mun mielestä todella nolot ihmiset/juntit ovat niitä, jotka arvostelevat toisten pukeutumista ja luulevat itse olevansa tosi tyylikkäitä ja muotitietoisia.

Ap, ihanaa, että sun lapset katselevat ohjelmia veteraaneista jne.! Pukeutukaa ihan rauhassa leijonapaitoihin, olkaa isänmaallisia ja antakaa lasten innostua oman maansa historiasta! Hyvä meininki!

Peesi:)

Alkuperäinen kirjoittaja leijonaäiti:
Itsenäisyyspäivän kunniaks ostettiin pojille leijonapaidat ja korut, meille isännän kanssa ostettiin uudet ku vanhoista tuo printti kulahtaa niin nopeasti:/ Nyt pojat kattelee isänsä kanssa sotilaan tarinaa ja veteraanimuistoja ja ovat toiset ihan tohkeissaan uudet paidat päällä, leikkivät koruilla:D Mun miehet<3

=) =)

Mulla roikkunu jo vuosikausia kultainen leijonariipus kaulassa....ja se kertoo musta mitä?
Kaveri kulkee rastalakki päässä...kertoo siittä mitä?
Mun kaverilla joka maahanmuuttaja on hopeinen suomileijona kaulassa=rasisti?
Ei hyvääpäivää teijän kanssa. :laugh: :laugh:
Ainiin mulla on huppari missä maltan risti ja hemmetin hyvä huppari onkin.........uuuuuuh!