Jos etiketit on tallella, niin liimaa ne takasAlkuperäinen kirjoittaja rrr:No voi kökkä, varmaan 10 puolentoistalitran pulloa..HUoh
Kyllä mäkin oon vienyt kaikki mun repimät.Alkuperäinen kirjoittaja öö:Kyllä meidän S-marketissa ainakin saa pantit, vaikka etiketit on puuttunut.
Meidän S-marketin kone sylkee etiketittömät ulos ja alkaa huutamaan.Alkuperäinen kirjoittaja öö:Kyllä meidän S-marketissa ainakin saa pantit, vaikka etiketit on puuttunut.
Mitä se huutaa?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Meidän S-marketin kone sylkee etiketittömät ulos ja alkaa huutamaan.Alkuperäinen kirjoittaja öö:Kyllä meidän S-marketissa ainakin saa pantit, vaikka etiketit on puuttunut.
UUUUAAAAUUUUAAAAUUUUAAAAAlkuperäinen kirjoittaja daalia:Mitä se huutaa?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Meidän S-marketin kone sylkee etiketittömät ulos ja alkaa huutamaan.Alkuperäinen kirjoittaja öö:Kyllä meidän S-marketissa ainakin saa pantit, vaikka etiketit on puuttunut.
Kyllähän sä tiedät mitä siitä sanotaan...Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu:Kyllä pulloista saa täällä joka kaupassa, tölkeistä katotaan se viivakoodi.
Mulla kun on paha tapa repiä ne etiketit
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Sano myyjälle. Kyllä ne hyvittää kun pulloista näkee että ne ovat panttipulloja.
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat