Lapset pois

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Onko siis ihmisten iässä yli nelikymppinen? Ihan yli-ikäinen äidiksi! Asuukin toisten nurkissa, eikä taida töissäkään käydä.
Kyllä minua vähän isänkin/isienkin osuus kiinnostaisi :saint:
Kyllähän ne tollaset munahaukat tietää, onko edes saman pentueen lapset samalle isälle? Huh huh, sterilisoida tollaset...
 
:D Tuli mieleen yks ketju, jossa joku kyseli, pitäisikö jotenkin puuttua siihen, että kissa imettää edelleen melkein 3-vuotiasta pentuaan :D Siinä on oikea pitkän linjan imettäjä kun aikuista pentuaan imettää :eek: Kelatkaas tätä äitiä! :xmas:
 
kinuski
Meillä sama juttu, mutta kyseessä neloset. Nyt nuo vauvat vasta 7 viikkosia ja meinaa kieltäytyä kokonaan imettämästä, ulos vaan pitäs päästä kolleja kattomaan, kun oma kolli kuolla kupsahti yllättäen ja jäi leskeksi noiden vauvojen kanssa. Olisko jotain synnytyksenjälkeistä masennusta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
:D Tuli mieleen yks ketju, jossa joku kyseli, pitäisikö jotenkin puuttua siihen, että kissa imettää edelleen melkein 3-vuotiasta pentuaan :D Siinä on oikea pitkän linjan imettäjä kun aikuista pentuaan imettää :eek: Kelatkaas tätä äitiä! :xmas:
Meillä oli kotona, kun olin lapsi, kaksi pystykorvaa, Pimu ja Lilli, äiti ja tytär. Olivat kuin ihmisäiti ja teinityttö :D Varmaan olisi Lilli huoritellutkin äitiään, jos olisi puhunut. :eek: :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Meillä sama juttu, mutta kyseessä neloset. Nyt nuo vauvat vasta 7 viikkosia ja meinaa kieltäytyä kokonaan imettämästä, ulos vaan pitäs päästä kolleja kattomaan, kun oma kolli kuolla kupsahti yllättäen ja jäi leskeksi noiden vauvojen kanssa. Olisko jotain synnytyksenjälkeistä masennusta?
Kannattaisi varmaan ottaa perheneuvolaan yhteyttä. Kuulostaa todella hankalalta tilanteelta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
:D Tuli mieleen yks ketju, jossa joku kyseli, pitäisikö jotenkin puuttua siihen, että kissa imettää edelleen melkein 3-vuotiasta pentuaan :D Siinä on oikea pitkän linjan imettäjä kun aikuista pentuaan imettää :eek: Kelatkaas tätä äitiä! :xmas:
Meillä oli kotona, kun olin lapsi, kaksi pystykorvaa, Pimu ja Lilli, äiti ja tytär. Olivat kuin ihmisäiti ja teinityttö :D Varmaan olisi Lilli huoritellutkin äitiään, jos olisi puhunut. :eek: :)
Kyllä se äiti-tytärsuhde tuntuu olevan konstikas kaikkien eläinten keskuudessa :D
 
no äläs mitään, meillä neiti olikin itselleen kaksi sulhasta löytänyt :whistle:
Yks ei riittäny niin piti kaks ottaa :kieh:
Nyt ei sit tiiä ihan vielä että onko pentuja tulossa, ja kummalleko mahtaakaan olla jos niin käy :D Tuonne se on koko ajan pyrkimässä, metsikköön jossa lymyili aiemmin niiden kanssa, vaan nytpä oon niin ilkee ollu ja en oo laskenu sitä. Ikkunastakin niin katselee että näkyiskö niitä poikaystäviä rivissä tossa tontin rajalla, niin ja muuten; toi tarkastaa tuuletusikkunatkin että ovatko jääneet auki vahingossa. Otti ja karkas olkkarin ikkunasta tässä viime viikolla, keskellä yötä; vaikka siinä on hyttysverkkokin. Mut oli saanut sitä irrotettua sen verran että mahtui ali menemään :kieh:
Viekas elukka.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
:D Tuli mieleen yks ketju, jossa joku kyseli, pitäisikö jotenkin puuttua siihen, että kissa imettää edelleen melkein 3-vuotiasta pentuaan :D Siinä on oikea pitkän linjan imettäjä kun aikuista pentuaan imettää :eek: Kelatkaas tätä äitiä! :xmas:
Meillä oli kotona, kun olin lapsi, kaksi pystykorvaa, Pimu ja Lilli, äiti ja tytär. Olivat kuin ihmisäiti ja teinityttö :D Varmaan olisi Lilli huoritellutkin äitiään, jos olisi puhunut. :eek: :)

Varmaan huorittelin, te ette vaan tajunneet, mokomat.
 

Yhteistyössä