Lapset pois multa! Ottaa niin kovasti luonnon päälle kun toiset vauvat kehittyy

• Viestiketjun aloittaja inhottava ihminen
  • Ensimmäinen viesti
Äläs nyt! :hug: Jokainen kehittyy omaan tahtiin. Meilläkin esikoinen alkoi kävellä 8kk iässä (ja tarkoitus ei ole nyt kehuskella sillä) ja kyllä se oli ihan liian aikaisin. Kakkonen alkoi kävellä vuoden iässä ja kolmonen kymppikuisena. Esikoinen puhui aikaisin, kakkonen on 2,5v ja vasta nyt on paremmin alkanut puhetta tulla. Kaikki on yksilöitä. Kyllä se vauhti ja puhekin löytyy, kun on sen aika.

Minni
Mun poika ei koskaan ryöminy! Ja vasta reilu vuoden vanhana lähti kävelemään ja 10kk nousi tukea vasten ylös!

Kunhan on terve lapsi, siitä olen iloinen, oli kyseessä kenen lapsi tahansa!

Jaksamista sulle!

Ymmärrän :flower: Sun täytyy opetella vaatimaan lapselta vähemmän. Myönnän että itse tarkkailen välillä ja vertaan oman lapseni kehitystä muihin.

Vinkki. Tutkimusten mukaan kalaöljy kehittää lasta nopeammin. Koska se edesauttaa hermoston ja aivojen kehitystä.

Minua inhottaa kun mummoni vertailee minun ja siskoni lasta toisiinsa,niin siskoni lapsi on jo niin iso ja osaa sitä ja tätä ja tota ja miksi teidän ei osaa kun saman vuonnahan ne ovat syntyneet..
Niin:(miksiköhän,minun lapseni sytntyi joulukuun 26 ja siskoni lapsi taas tammikuun 5 eli MELKEIN VUOSI IKÄEROA
mutta eiii:( onhan ne samana vuonna syntyneet niin onhan niiden osattava joten minun lapsessani jotain vikaa:(No eipä tarvitse enään mummoa nähdä kun en samaan aikaan mene mihinkään jos hän siellä on,itsepähän sen aiheutti arvosteluillaan.

rasvie
No meillä esikoinen lähti ryömimäänkin vasta 9 kk iässä ja kuopus käveli jo saman ikäisenä. Ja esikoisen kanssa oli PALJON helpompaa. Toivon suorastaan seuraavien kohdalla, etteivät olisi mitään "hoppuheikkejä".

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Minua inhottaa kun mummoni vertailee minun ja siskoni lasta toisiinsa,niin siskoni lapsi on jo niin iso ja osaa sitä ja tätä ja tota ja miksi teidän ei osaa kun saman vuonnahan ne ovat syntyneet..
Niin:(miksiköhän,minun lapseni sytntyi joulukuun 26 ja siskoni lapsi taas tammikuun 5 eli MELKEIN VUOSI IKÄEROA
mutta eiii:( onhan ne samana vuonna syntyneet niin onhan niiden osattava joten minun lapsessani jotain vikaa:(No eipä tarvitse enään mummoa nähdä kun en samaan aikaan mene mihinkään jos hän siellä on,itsepähän sen aiheutti arvosteluillaan.
Siis mummosi vetoaa siihin kun lapsenne on saman vuonna syntyneet?Törkeä edes silloin verrata kun noin iso ikäero kyseessä pienillä lapsilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Siis mummosi vetoaa siihin kun lapsenne on saman vuonna syntyneet?Törkeä edes silloin verrata kun noin iso ikäero kyseessä pienillä lapsilla.
Niin,siis pahiinta oli arvostelu kun minun lapsi oli 6kk vanha ja ei osannut kävellä,syödä itse eikä puhua kun tämä toinen jo osasi ja onhan nämä syntyneet samana vuonna:(

Yhteistyössä