Lapset muualla hoidossa, itse hoidat toisten lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oona

Vieras

Onko siinä mitään järkeä? Mietin vaan, että jos joskus työskentelisin lasten parissa, niin tuntuisihan se varmaan tyhmälle, ettei voi olla omien lasten kanssa, jos muuten päivät hoitaa toisen lapsia. Takoitan esim lastentarhan opet ja lastenhoitajat.

Meinaatko, että lastenhoitoalalla työskentelevillä ei olisi oikeutta käydä töissä tai saada lapsia?
Kyllä se lasten hoito ja opettaminen on työ muiden joukossa...ja silloin kun käy töissä on omillekin lapsille järjestettävä hoito.
Ymmärrän...hassuahan se on...Itse tosin olen ollut samassa ryhmässä lapsenikin kanssa ja mielestäni ei kovin hyvä vaihtoehto...

Alkuperäinen kirjoittaja tyrmistynyt:
Meinaatko, että lastenhoitoalalla työskentelevillä ei olisi oikeutta käydä töissä tai saada lapsia?
Kyllä se lasten hoito ja opettaminen on työ muiden joukossa...ja silloin kun käy töissä on omillekin lapsille järjestettävä hoito.
Ymmärrän...hassuahan se on...Itse tosin olen ollut samassa ryhmässä lapsenikin kanssa ja mielestäni ei kovin hyvä vaihtoehto...

Tietenkin on oikeus! Olen itsekin ollut päiväkodissa töissä, mutta kunhan palaan työelämään, niin tuntuisi tyhmältä viedä lapset muualle hoitoon ja mennä itse hoitamaan muiden lapsia.

Yhteistyössä