Sodoman saarelle terveisiäAlkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Mulla lähtee vasta lauantaina.
Armotonta rilluttelua ja Santahaminassa vierailua luvassa. :heart:
Niin on :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Sul on koko vkl aikaa kuunnella NKOTB:a you tubesta :xmas:
Vaihdoitko jo lippuja?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Niin on :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Sul on koko vkl aikaa kuunnella NKOTB:a you tubesta :xmas:
En vielä... Moni oli valmis uhrautumaan mun onnen edestä, ja ostamaan Metallica liputAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Vaihdoitko jo lippuja?![]()
Ehheh, sanotaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Sodoman saarelle terveisiäAlkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:Mulla lähtee vasta lauantaina.
Armotonta rilluttelua ja Santahaminassa vierailua luvassa. :heart:![]()
![]()
Tuosta ei oo kyl epäilystäkään =) Kelpais mullekin, jollen ois liian kaukana :|Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:En vielä... Moni oli valmis uhrautumaan mun onnen edestä, ja ostamaan Metallica liputAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Vaihdoitko jo lippuja?![]()
![]()
Sullahan ei sanojesi mukaan ollut tukiverkkoja eikä lapsi ole koskaan yöhoidossa. Olethan yh, joka sankarillisesti pärjää ilman ketään eikä ymmärrä miten joku ei pärjääAlkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:mulla lähtee vasta loppukuusta, mie pääsen niiin bailaamaan mun vanhojen ystävieni kanssa ja sitten katsomaan elvistä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Sullahan ei sanojesi mukaan ollut tukiverkkoja eikä lapsi ole koskaan yöhoidossa. Olethan yh, joka sankarillisesti pärjää ilman ketään eikä ymmärrä miten joku ei pärjääAlkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:mulla lähtee vasta loppukuusta, mie pääsen niiin bailaamaan mun vanhojen ystävieni kanssa ja sitten katsomaan elvistä :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tuosta ei oo kyl epäilystäkään =) Kelpais mullekin, jollen ois liian kaukana :|
*päästäkää minut pois saaristosta, viekää vaikka maalle...*
Saa tulla hakemaan vaikka heti :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tuosta ei oo kyl epäilystäkään =) Kelpais mullekin, jollen ois liian kaukana :|
*päästäkää minut pois saaristosta, viekää vaikka maalle...*
![]()
![]()
![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel