V
vierailija
Vieras
Hei. Onko muilla sisarusten välillä jatkuvaa lällättelyä, nimittelyä ja kinaa? Mä en vaan jaksais kuunnella tätä koko ajan! Oon yrittäny olla välittämättä ja miettiä että kuuluu asiaan, mut tuun hulluks ja ärsyynnyn..tänään sanoin, että en jaksa enää asua täällä tai sekoan. Pienempi 4v tyttö ja isompi 8v poika. Tyttö nimittelee vauvaksi, tyhmäksi jne ja lällättää "sulta pääsi pissi lällällää" "äitin oma tissiliini" jne ja poika vetää samalla mitalla takas...haukkuu ääliöks, ite oot ja nauraa jos toinen esim epäonnistuu jossain (kaataa maidon vahingossa ja siihen "hyvä Maija jee jee just noin ja taputtaa käsiä). Isompi käyttää osaavamman valtaa pienempään "koitapa sanoa R, ähää et osaa".
Tää on alkanu nyt kevään mittaan ja on ihan peestä enkä tajua mistä se kumpuaa!? Oon nyt kieltänyt napakasti, vaatinut pyytämään anteeksi(ja sekin usein menee niin, että ei eka pyydetä ja lopulta huudetaan "no anteeks" ja toinen sanoo "et saa") eli jatkuu meininki vaan vaikka koitan et sopisivat ja lopettaisivat. Tätä on ihan joka päivä ja joka tilanne ja ruokapöydässä, telkkarin ääressä ja kaikki se aika kun yritetään viettää perheaikaa rauhassa. Oisko väsymystä ilmassa kevään korvilla? En tiiä. Aika tahtia on painettu vuosi..koulut, päiväkodit, työt, harrastukset, kaverit ja muu härdelli... Miten muilla on selätetty tämä vaihe? Mikä tehonnut? Vai onko tää ees normaalia?
Tää on alkanu nyt kevään mittaan ja on ihan peestä enkä tajua mistä se kumpuaa!? Oon nyt kieltänyt napakasti, vaatinut pyytämään anteeksi(ja sekin usein menee niin, että ei eka pyydetä ja lopulta huudetaan "no anteeks" ja toinen sanoo "et saa") eli jatkuu meininki vaan vaikka koitan et sopisivat ja lopettaisivat. Tätä on ihan joka päivä ja joka tilanne ja ruokapöydässä, telkkarin ääressä ja kaikki se aika kun yritetään viettää perheaikaa rauhassa. Oisko väsymystä ilmassa kevään korvilla? En tiiä. Aika tahtia on painettu vuosi..koulut, päiväkodit, työt, harrastukset, kaverit ja muu härdelli... Miten muilla on selätetty tämä vaihe? Mikä tehonnut? Vai onko tää ees normaalia?