Lapset ja opiskelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Opiskelijaäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Opiskelijaäiti

Vieras
Mulla ahdistus opintojen loppuun viemisestä. Miten olette saaneet motivaatiota opintoihin, kun tuntuu ettei ne kiinnosta ja maailman tärkein asia on olla lasten kanssa kotona? Mulla opintojen päättäminen syksyn aikana edessä, jos koskaan. Lapsia en veisi päiväkotiin vaan mummo ja ystäväni hoitaisivat lapsia 2-3 kertaa viikossa.

Antakaa mulle voimia tehdä opinnot loppuun!

Mä odotan juuri uutista, että olenko raskautunut.. Elikkäs saatan hyvinkin olla samassa tilanteessa.. Olen myös miettinyt tuota selviämistä, mutta luotan siihen että asiat järjestyvät.

Motivaatiota; joskus ne lapsetkin ovat isoja enkä aio olla loppuikääni jossain hampurilaisravintolassa töissä. Joten, aikanaan lähden takasin koulunpenkille. Tai olen jo, mutta verkon kautta, mutta jatkossa täytyy nostaa peffa ihan konkreettisesti kouluun.

En tiedä mulla on vissii paljon puhtia ja energiaa kaikkeen, oon jo 4:ttä vuotta samassa koulussa opiskelees siis korjaan viides alkaa syksyllä. Sitä vaan jaksaa kun ei syntiä syviä pohdiskele

Mua potki aina se, että oli pakko tosissaan tehdä ne kouluhommat aina kerralla loppuun asti (ettei jättänyt roikkumaan huomiseen tai ensi viikkoon), koska ikinä ei voinut tietää, millainen tilanne on seuraavalla viikolla. Lapset saattoivat sairastua tms., jolloin kouluhommien tekemisestä ei olisi tullut mitään.

Sama juttu mulla :| Opinnpt yliopistossa kesken sekä mulla että miehellä ja poika 6kk vie kaiken ajan, ajatukset ja huomion. Jollain keinolla pitäs saada ens syksynä itestä sen verran irti että sais nuo opinnot loppuun.

Yhteistyössä