Lapset huostaanotettiin putkaan joutuimisen takia..kiva kokemus=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna_Äiti;25534911:
Ap voi väittää mitä haluaa, se vastapuoli EI päätä meneekö joku asia oikeuteen vaan se syyttäjä. Ja tod tuollaisen summan vuoksi ei rasiteta oikeutta. Saati oteta huostaan.

Mut ihan miten vaan..:vampire:

Kuule, minä tiedä sosiaaliviranomaisten lainvastaisesta toiminansta senverran että uskon aivan täysin tähän.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonna_Äiti;25534911:
Ap voi väittää mitä haluaa, se vastapuoli EI päätä meneekö joku asia oikeuteen vaan se syyttäjä. Ja tod tuollaisen summan vuoksi ei rasiteta oikeutta. Saati oteta huostaan.

Mut ihan miten vaan..:vampire:

et osaa lukea?
tämä poika ei suostunut kirjalliseen päätöksen tekoon eli tuomari päättänyt että
miten asia ratkeaa.
kirjoitin tuonne että syyttäjä päätti asian eteenpäin viemisestä,ensin tuli että kirjallisena hyväksynkö ja se kävi mulle totta kai juuri ettei tarvi olla paikalla.
pojalle ei käynyt joten syyttäjä vei asian oikeuteen.
ja kuten kirjoitin tämä taisi olla syyttäjältä pojalle joku opetus näistä tempuistaan,niin pääteltiin asianajan kanssa kun paperit sinne menon jälkeen näytin asioista.

Huostaanottaminen on sen verran kallista lystiä, ettei niitä ilman todella hyviä syitä tehdä. Onhan se jo laissakin. Ja aina yritetään löytää joku muu hoitaja. Eri asia sitt jos kukaan, jota vanhempi ehdottaa, ei ole hoitokykyinen.

Alkuperäinen kirjoittaja mlvm äiti;25535020:
Huostaanottaminen on sen verran kallista lystiä, ettei niitä ilman todella hyviä syitä tehdä. Onhan se jo laissakin. Ja aina yritetään löytää joku muu hoitaja. Eri asia sitt jos kukaan, jota vanhempi ehdottaa, ei ole hoitokykyinen.

vaikea sanoa miten perustellaan että isä,töissä käyvä,asiansa hoitava ja lapsensa aina luokseen hakeva ei sovellu pitämään lapsista huolta kun äiti pois.tai lasten kummit,minun siskoni tai kukaan muukaan sukulainen vaan sanotaan ei he ottavat lapset kaikkein järkevin ratkaisu kun tiedetä kauan olen pois :O
olen aina olettanut että perhe lapset saavat oikeutta ja lapsia ei oteta pois kotoa heppoisin perustein,tämä avasi silmät ja pisti olemaan varuilla ja hoitamaan sen yhteishuoltajuuden isän kanssa,entä jos kuolen niin kelle lapset silloin jäävät :O?jos eivät saa perheen pariin tälläisessä asiassa jäädä.

se vain että vien asian eteenpäin tuntui tekevän näistä viraston ihmisistä "vihaisia" ja perästä kuuluu tyyliin juuri tästä esim että tullaan puuttumaan kun lapset itkuisia,ei hyvää päivää jos lapsi ei itke vieraan ihmisen luona niin se on silloin normaali ja jos itkee niin sillä on jotain vikaa?

nyt oikeasti suljen läppärin ja menen pois.jäin lukemaan muiden juttuja ja sitten kuitenkin kurkkaan kuka kirjoittaa mitä niin voi olla vastaamatta.

eli nyt pois ja odottelemaan pienen päikyiltä heräämistä päästään sinne ulos.

Ilmeisesti lapset sijoitettiin oikeudenkäynnin ajaksi vain.
Sinänsä ymmärrän tämän koska miten poliisit oisivat voineet tietää onko lapsille hoitajaa kun äidin pitää mennä sinne !
Mutta se että isä saapui eikä saanut omia lapsiaan hoitaa oli todella väärin :(

Päätitte että on opetus, mutta silti lapsi huostaan ja poliisit sua hakee? Okei... :) Mukavaa vkl.

Alkuperäinen kirjoittaja seäiti;25535004:
et osaa lukea?
tämä poika ei suostunut kirjalliseen päätöksen tekoon eli tuomari päättänyt että
miten asia ratkeaa.
kirjoitin tuonne että syyttäjä päätti asian eteenpäin viemisestä,ensin tuli että kirjallisena hyväksynkö ja se kävi mulle totta kai juuri ettei tarvi olla paikalla.
pojalle ei käynyt joten syyttäjä vei asian oikeuteen.
ja kuten kirjoitin tämä taisi olla syyttäjältä pojalle joku opetus näistä tempuistaan,niin pääteltiin asianajan kanssa kun paperit sinne menon jälkeen näytin asioista.

Minä en nyt todellakaan ymmärrä, että jos lapset tarvitsevat vain hoitopaikkaa päiväksi, niin miten ihmeessä se täyttäisi huostaanotto-perusteet?!
Voisiko joku kertoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Jonna_Äiti;25535192:
Päätitte että on opetus, mutta silti lapsi huostaan ja poliisit sua hakee? Okei... :) Mukavaa vkl.

Sulla on jotain lukemisen taidon vikaa?
MINÄ OLE KÄRÄJILLE HALUNNUT VAAN SYYTTÄJÄ PÄÄTTI SITTEN ETTÄ ASIA MENEE SINNE KUN POIKA EI KIRJALLISTA JUTTUA HALUNNUT.
SE ETTÄ SYYTTÄJÄ PÄÄTTÄÄ JOTAIN NIIN MINÄ VOI SILLE YHTÄÄN MITÄÄN.
ymmärsitkö nyt?
syyttäjä ja tuomari ovat kaksi eri asiaa,tuomari halunnut että olen paikalla nimenomaan itse!
se että sossu tulee ja vie lapset,niin míten voin edes siihen vaikutaa en mitenkään?
älä väännä enää yhtään tahallasi tätä asiaa.

[QUOTE="vieras";25535198]Minä en nyt todellakaan ymmärrä, että jos lapset tarvitsevat vain hoitopaikkaa päiväksi, niin miten ihmeessä se täyttäisi huostaanotto-perusteet?!
Voisiko joku kertoa?[/QUOTE]

tässä oli se että ei tiedetty kauan joudun olemaan pois,en ymmärrä silti miksi isä ei voinut jäädä lasten kanssa koska viikonloppu olisi tullut ja hän olisi voinut käyttää tapaamisviikonlopun mutta ei käynyt ei.
kuitenkaan isää ei estetä tapaamisviikonlopuista se kysyttiin heti kun seuraavana päivänä saatiin tapaamiset ja virkailijat paikalle että lapset tulevat takaisin kotiin.

Asia on kummalinen monesta syystä myös sossuntoimien takia mutta he joutuvat vastaamaan menettelystään..

apua nyt se läppäri kiinni enkä juutu lukemaan enää kenenkään aloituksia tuosta etusivulta!

Ap:lle tosi paljon tsemppiä jos tämän vielä luet.

Toivottavasti lapset ei ole enää shokissa. Pystyit ehkä selittämään heille että ei ollut mitään hätää. Varmasti ovat pelästyneet kun äiti viedään poliisiautolla pois.

Mieti kannattaako sossun kanssa alkaa riidellä. Varmasti ovat toimineet aivan väärin ja ehdottomasti ainakin jokaisen kunnon ihmisen moraalin vastaisesti. Tietysti jos sinulla on hyvä asianajaja mutta silti jos häviät ja alkavat kyyläämään sinua tarkoituksella niin ei ole hauskaa.

Älä tuhlaa aikaasi ja jaksamistasi tämän palstan idjootteihin. Ei sinun tarvitse mitään heille todistaa. Tiedät itse miten asia on.

Minusta voisit ihan hyvin kirjoittaa tänne sen huijarin huuto.net tunnuksen. Osaisi muutkin varoa. Itsehän hän on tähän soppaan lähtenyt. Tai linkitä sen tuotteen sivu josta riita on lähtenyt niin et edes joudu kirjoittamaan hänen tunnustaan. Useinhan täällä on linkit Huuto.net sivujen tuotteisiin.

Joka tapauksessa vielä jaksuja omaisten kuoleman johdosta ja tästä stressistä selviämiseen. Jonkin ajan päästä kun aikaa kuluu voit vain nauraa ja pudistella päätäsi tälle jutulle.

No annapas oikeudenkäyntisi diaarionumero, niin katsotaan. Tai laita suoraan kuvina edes muutama sivu asiakirjoista näkyviin, niin tarvitse nähdä niiden tilaamisen vaivaa.
Edellenkään en usko, että syyttäjä nostaisi juttua tuon tason asian vuoksi.