A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2006 klo 15:06 aramanda kirjoitti:Eikö se ole myös lasten rakastamista ja jo olemassa olevien lasten etusijalle laittamista, että käyttää ehkäisyä, jos ei halua enempää lapisa tai jos tietää, ettei jaksa hoitaa enempää lapsia kunnolla!
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2006 klo 04:09 juupa juu kirjoitti:Eikös se ollut ihan tutkimuskin siitä aiheesta,että raskaus vaikuttaa naisen aivoihin tyhmentävästi?Siitähän voidaan päätellä,että jos on useasti raskaana niin tyhmyys sen kun kasvaa.Eihän silloin voi tehdä järkeviä päätelmiä.
Ei kun ihan vakavasti olen sitä mieltä,että vaikka nyt ei otetakaan vastaan ihan kaikkia lapsia joita mahdollisesti saataisiin niin se ei tarkoita sitä ettemmekö rakastaisi jo olemassa olevia lapsia.Lapsista huolehtiminen kun ei lopu niihin ensimmäisiin vuosiin vaan jatkuu vielä lapsen täysi-ikäisyyden jälkeenkin.Jos lapsia alkaa olla tusina,onko teillä aikaa ja mahdollisuutta auttaa lapsianne sitten myöhemminkin?
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 13:36 hahh kirjoitti:mulla on sisaruksia 11 ja äitini senku vaa viisastuu!!!!
ei se lasten määrä vaikuta mielenterveyteen.. viisauteen!!!
voi teitä raukkoja!
mä tiedän monta ihmistä jotka ei halua käyttää ehkäsyä! yhellä mun tutulla on 21 lasta!! ja ONNELLISIA OVAT!!!!!!!!!(':heart:')
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 17:56 hahh kirjoitti:('')(':kieh:')('B)')