Lapset ei tartuta koronaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää väite hyppii nyt esiin joka paikassa, kun ihmiset valittaa hallituksen päätöksestä avata koulut.
Väite jonka hallitus/ thl on esittänyt.
Voisko joku kertoa missä ja koska näin on väitetty?
 
vierailija
En ole nähnyt noin jyrkkää väitettä, mutta vähäisestä tartuttavuuesta ja lievästä taudinkuvasta mainitaan monessa paikassa.
Samoin, siksi ihmettelenkin kun facessa on kokoajan tekstejä tyyliin: lapset ei thl mukaan voi sairastua koronaan mut eivät silti saa tavata isovanhempia
Ja perässä 10000 tykkääjää ja kommenttia jotka on samaa mieltä.
 
vierailija

Saksalaistutkijat analysoivat 47 lasta, jotka olivat 1–11-vuotiaita. 15 lapsella oli muita terveydellisiä ongelmia tai he joutuivat sairaalaan, mutta muut olivat pääosin oireettomia. Tutkimuksen mukaan oireettomilla lapsilla oli yhtä paljon virusta tai jopa enemmän kuin oireellisilla lapsilla ja aikuisilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Missä se hyppii silmille? Keskustelupalstoilla vai uutisissa?
Keskustelupalstoja ei kannata ottaa liian vakavasti.. Onhan ollut sellaisiakin ohjeita, että viirus häviää mikroaaltouunissa. Onneksi mikrot on niin pieniä, ettei sinne kuka tahansa mahdu..
 
vierailija
Missä se hyppii silmille? Keskustelupalstoilla vai uutisissa?
Keskustelupalstoja ei kannata ottaa liian vakavasti.. Onhan ollut sellaisiakin ohjeita, että viirus häviää mikroaaltouunissa. Onneksi mikrot on niin pieniä, ettei sinne kuka tahansa mahdu..
facessa ja esim täällä
Lähinnä näille ( tässkin ketjussa ) olis hyvä pysyä totuudessa eikä levitellä valetta vaikka kuin olis kiva haukkua hallitusta
 
No ei ole.
Etsippä semmoista väittävä lehtijuttu
Mitä ei ole?
Etsi sinä sellanen mikä tukee sun väitettä.
Mihin sitten on perustunut ne puheet ihmisillä, jotka uskovat ettei korona leviä lasten keskuudessa vai väitätkö ettei heitäkään ole?
Linda Lampenius ja hänen tyttärensä sairastuivat ja Lampenius kertoi, kuinka Ruotsissa = sivistysvaltio ja niin edelleen, oli sanottu ettei korona tartu lapsiin. Siinä nyt yksi esimerkki, nyt on sun vuoro.
 
vierailija
Mitä ei ole?
Etsi sinä sellanen mikä tukee sun väitettä.
Mihin sitten on perustunut ne puheet ihmisillä, jotka uskovat ettei korona leviä lasten keskuudessa vai väitätkö ettei heitäkään ole?
Linda Lampenius ja hänen tyttärensä sairastuivat ja Lampenius kertoi, kuinka Ruotsissa = sivistysvaltio ja niin edelleen, oli sanottu ettei korona tartu lapsiin. Siinä nyt yksi esimerkki, nyt on sun vuoro.
Mä väitän, että ne on perustuneet johonkin samanlaisiin uutisiin, kuin se, että 5g verkko levittää viirusta.
En nyt ole mikään virologi, mutta kuulostaa erikoiselta, että ihminen(lapsi) ei levittäisi viirusta ja sitten taas joku radioaalto levittäisi.
 
vierailija
Mitä ei ole?
Etsi sinä sellanen mikä tukee sun väitettä.
Mihin sitten on perustunut ne puheet ihmisillä, jotka uskovat ettei korona leviä lasten keskuudessa vai väitätkö ettei heitäkään ole?
Linda Lampenius ja hänen tyttärensä sairastuivat ja Lampenius kertoi, kuinka Ruotsissa = sivistysvaltio ja niin edelleen, oli sanottu ettei korona tartu lapsiin. Siinä nyt yksi esimerkki, nyt on sun vuoro.
Siis haluat uutisia, missä sanotaan, että myös lapset tartuttavat? Millä kielellä ja kuinka monta? :)
Kirjoita googleen lapset korona levittäminen, niin kyllä siellä jokainen hakutulos ainakin mulla sanoo, että levittävät. Sulla voi tulla joku salaliittoteoria herkemmin tulokseksi?


 
Mä väitän, että ne on perustuneet johonkin samanlaisiin uutisiin, kuin se, että 5g verkko levittää viirusta.
En nyt ole mikään virologi, mutta kuulostaa erikoiselta, että ihminen(lapsi) ei levittäisi viirusta ja sitten taas joku radioaalto levittäisi.
Väitä ihan rauhassa, mä olen väittänyt koko ajan vastaan niille ihmisille jotka sanovat ettei korona leviä lasten keskuudessa joten mitä sää mun kanssa vänkäät??
Vänkää niille jotka muuta väittää!!!
Siis haluat uutisia, missä sanotaan, että myös lapset tartuttavat? Millä kielellä ja kuinka monta?
Kirjoita googleen lapset korona levittäminen, niin kyllä siellä jokainen hakutulos ainakin mulla sanoo, että levittävät. Sulla voi tulla joku salaliittoteoria herkemmin tulokseksi?


Voi juma sun kanssa, kyllä mä noi uutiset tiedän mutta selitä toi niille jotka ovat 100% varmoja siitä mitä heille on viranomaisten taholta väitetty koronan leviämättömyyden vaikeudesta lasten keskuudessa.
 
En ole tuollaiseen törmännyt, mutta lasten tartuttavuuden vähöttelyyn sitäkin enemmän. Andersson perusteli koulujen avaamista mm. sillä, että lapset tartuttavat heikosti koronaa. Seuraavana päivänä tuli sitten Saksasta tutkimustulos, että lapset tartuttavat ihan yhtä lailla kuin aikuiset.
 
vierailija
En ole tuollaiseen törmännyt, mutta lasten tartuttavuuden vähöttelyyn sitäkin enemmän. Andersson perusteli koulujen avaamista mm. sillä, että lapset tartuttavat heikosti koronaa. Seuraavana päivänä tuli sitten Saksasta tutkimustulos, että lapset tartuttavat ihan yhtä lailla kuin aikuiset.
elena väittää et sellaisia uutisia on, koita se sille sanoa, jos sua uskoisi kun muita ei
 
vierailija
Väitä ihan rauhassa, mä olen väittänyt koko ajan vastaan niille ihmisille jotka sanovat ettei korona leviä lasten keskuudessa joten mitä sää mun kanssa vänkäät??
Vänkää niille jotka muuta väittää!!!

Voi juma sun kanssa, kyllä mä noi uutiset tiedän mutta selitä toi niille jotka ovat 100% varmoja siitä mitä heille on viranomaisten taholta väitetty koronan leviämättömyyden vaikeudesta lasten keskuudessa.
Mitä mä vänkään? Sanoit, että olet nähnyt uutisia, jossa on sanottu, että lapset eivät tartuta. Siitä kysyin. Sitten laitoit, että näytäppä vastakkaisia uutisia, no näytin.
Ei mua kiinnosta, mitä mieltä olet, vaan missä olet nähnyt niitä uutisia!
Älä nyt hermoa.
 

Yhteistyössä