Lapsenlikan palkka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tätä on varmaan palstalla pohdittu ennenkin, mutta on vasta nyt omakohtainen asia: paljonko maksaisitte yhden nelivuotiaan lapsen hoitajalle (opiskelija) vkl-illan työrupeamasta (esim. lauantaina 18 - 22)? Asuu kävelymatkan päässä meistä, eli ei tule taksi- tai muita kuluja.

[QUOTE="vieras";25367480]Lähes samassa tilanteessa maksettu naapurin tyttärelle 10e ja saa tietysti syödä[/QUOTE]

Meillä kyseessä kuitenkin täysi-ikäinen eikä ihan perhetuttu kuitenkaan. Muusta yhteydestä tuttavapiirissämme.

Kiitos kaikille vastauksista. Aika samansuuntaista olin ajatellut itsekin. Ehkä 10 e tunti puhtaana käteen voisi olla käypä hinta. Meilläkin saa syödä ja pääsee nettiin ja voi katsella dvd:tä tms. Viimeksi kun lapsella oli kummitätinsä iltahoitajana, ipana oli tehnyt kaikki iltatoimet itse, lyönyt huoneensa oven kiinni ja mennyt nukkumaan. Kummitäti torkkui sohvalla, kun tulin yhdeksän tienoilla kotiin.

[QUOTE="aloittaja";25367521]Meillä kyseessä kuitenkin täysi-ikäinen eikä ihan perhetuttu kuitenkaan. Muusta yhteydestä tuttavapiirissämme.

Kiitos kaikille vastauksista. Aika samansuuntaista olin ajatellut itsekin. Ehkä 10 e tunti puhtaana käteen voisi olla käypä hinta. Meilläkin saa syödä ja pääsee nettiin ja voi katsella dvd:tä tms. Viimeksi kun lapsella oli kummitätinsä iltahoitajana, ipana oli tehnyt kaikki iltatoimet itse, lyönyt huoneensa oven kiinni ja mennyt nukkumaan. Kummitäti torkkui sohvalla, kun tulin yhdeksän tienoilla kotiin.[/QUOTE]

Liikaa maksat.

Yhteistyössä