Lapseni vihaa minua :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :-(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:-(

Vieras
Tulin tänään 3½-vuotiaan poikani kanssa kotiin, minä töistä ja poika päiväkodista. Poika heitteli ulkovaatteet pitkin eteistä ja käskin häntä laittamaan vaatteet paikoilleen. Silloin poika alkoi huutamaan minulle, että "Perkelettäkö sinäkin ruma ja vanha ämmänraato siinä minulle valitat, aina sinä minua komentelet! Minä revin sinua hiuksista ja potkin sinua perseelle, helvetin limavittu raukka paska", jonka jälkeen hän löi isäänsä ja 1v veljeään mieheni sählymailalla ja huusi että "Minä se olen sellainen mies, joka tohtii sanoa ja tehdä mitä haluaa" :-(

Tulin tänään 3½-vuotiaan poikani kanssa kotiin, minä töistä ja poika päiväkodista. Poika heitteli ulkovaatteet pitkin eteistä ja käskin häntä laittamaan vaatteet paikoilleen. Silloin poika alkoi huutamaan minulle, että "Perkelettäkö sinäkin ruma ja vanha ämmänraato siinä minulle valitat, aina sinä minua komentelet! Minä revin sinua hiuksista ja potkin sinua perseelle, helvetin limavittu raukka paska", jonka jälkeen hän löi isäänsä ja 1v veljeään mieheni sählymailalla ja huusi että "Minä se olen sellainen mies, joka tohtii sanoa ja tehdä mitä haluaa" :-(

Niin kaiku vastaa kuin sille huutaa!!!

no kuule ämmänraato, mee ja ota ne päivälääkkees, on selvästi tainnut jäädä ottamattta tänään. Kukaa 3v ei taatusti puhu tolla tavalla.

[QUOTE="tiina";23567098]no kuule ämmänraato, mee ja ota ne päivälääkkees, on selvästi tainnut jäädä ottamattta tänään. Kukaa 3v ei taatusti puhu tolla tavalla.[/QUOTE]

Mitenkä se 3v puhuu jos tuo on sitä mitä se kuulee kotona kaikenaikaa puhuttavan?

Paha on kieli 3½-vuotiaalla ja äidin kuuluu vielä raivata hänen vaatteensa.
Sanonpa ekaa kertaa elämässäni, että provo. Muussa tapauksessa vanhemmilla järkyttävä kielenkäyttö keskenään ja lapselta vaaditaan liikaa.